Skip to main content
Beantwoord

Experia Box V10 krijg ik niet van de beugel af ondanks omhoog duwen en naar mij toe trekken

• April 13, 2026
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik krijg mijn Xperia Box V10 niet van de beugel af ondanks eerst het modem omhoog duwen en daarna naar mij toe trekken. De beugel zelf komt juist in beweging bij e muur

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Xperia box v10. Welkom op de community! Dat is inderdaad even lastig. Bij de KPN Experia Box V10 kan de beugel soms strak vastzitten. Probeer eerst het modem een stukje omhoog te duwen en daarna rustig naar je toe te trekken. Als de beugel aan de muur mee beweegt, houd die dan met één hand goed tegen de muur vast terwijl je met de andere hand het modem losmaakt.

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 15, 2026

Hoi ​@Xperia box v10. Welkom op de community! Dat is inderdaad even lastig. Bij de KPN Experia Box V10 kan de beugel soms strak vastzitten. Probeer eerst het modem een stukje omhoog te duwen en daarna rustig naar je toe te trekken. Als de beugel aan de muur mee beweegt, houd die dan met één hand goed tegen de muur vast terwijl je met de andere hand het modem losmaakt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Is het inmiddels gelukt?

Graag zou ik een betere router van KPN willen ontvangen. Want deze router geeft heel vaak problemen. Een tijdje geleden l had ik iemand van de klantenservice in het weekend opebelt ook door uitval van mijn internet. Toen had zij een nieuwe router voor mij aangevraagd en mocht het in de winkel in Eindhoven ophalen. Helaas ben ik niet meer geweest. 

Ook sta ik nu te kijken naar een betere provider, maar wacht nog even af.

In afwachting van uw antwoord 

Met vriendelijke groet.

S. Kartotaroeno 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 22, 2026

Beste ​@Xperia box v10 de V10 is een van de beste modem/routers die KPN ooit geleverd heeft volgens velen.

De firmware wordt nog steeds bijgewerkt en is nu dus up-to-date, zie ook de rubriek product updates.

Als je glasvezel hebt, zou je de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom kunnen halen en daarna herstarten.

Daarna zou je de V10 eens een herstart of zelfs een complete reset kunnen geven.

KPN gaat modems, die niet defect zijn, niet zomaar vervangen en dan zou je ook weer een V10 krijgen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@Xperia box v10 Wat JanD hierboven schrijft klopt. Een modem wordt pas vervangen wanneer het defect is. Wanneer jouw verbinding wegvalt kan je het beste onze Servicetool gebruiken, dan wordt jouw verbinding op afstand uitgelezen en een passende oplossing aangeboden.Â