Skip to main content

Onze experiabox v10 lijkt defect. Ik heb de hele procedure geen internet gevolgd. Glasvezel lijkt prima, twee groene lampjes branden, geen internet storing in omgeving bekend, experiabox aan/uit of via reset levert geen resultaat. Services lampje brandt oranje, internet en power lampje branden groen. Wat kan er zijn? Morgenochtend komt monteur, maar heb geen zin in kosten als het ook makkelijker en sneller op te lossen is. Iemand een idee?

Een oranje lampje betekent 99% zeker een probleem voor het modem.  Je zou nog de kabel tussen het glasvezelkastje en het modem kunnen controleren maar meer kan je niet doen.


@Wridderbos Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je internet niet werkt. En goed dat je de procedures al hebt gevolgd. 

Is de monteur gepland naar aanleiding van een gesprek met mijn collega's? Of is deze via de website ingepland? 

In het laatste geval zou ik willen adviseren telefonisch contact op te nemen met 0800-0402.

De monteur die nu ingepland is is een servicemonteur. De monteur die je nodig lijkt te hebben is een storingsmonteur. 

Ik zou dan ook willen adviseren even contact op te nemen met 0800-0402! 


Glasvezel kastje is vanmorgen vervangen, fijn dat dit zo snel geregeld is. Experiabox werkt nog gewoonÂ