Skip to main content
Beantwoord

experia box v10 service rode lampje blijft branden

  • August 14, 2020
  • 5 reacties
  • 159 keer bekeken

Terug van vakantie en internet doet het af en aan. Het rode lampje ‘service’ blijft branden, ook nadat ik de box enkele malen opnieuw heb opgestart. 
Wat kan ik doen om het weer te laten werken?

Beste antwoord door Bart_

Dat is niet de bedoeling, natuurlijk @ArjanP01 Zou je de Experia Box eens een volledige reset willen geven? Hier wordt beschreven hoe. Als dat niet helpt kun je het beste contact opnemen met de klantenservice via 0800-0402 of hier je gegevens achterlaten. Dan gaan wij aan de slag. Zou je in dat laatste geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 14, 2020

Dat is niet de bedoeling, natuurlijk @ArjanP01 Zou je de Experia Box eens een volledige reset willen geven? Hier wordt beschreven hoe. Als dat niet helpt kun je het beste contact opnemen met de klantenservice via 0800-0402 of hier je gegevens achterlaten. Dan gaan wij aan de slag. Zou je in dat laatste geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 17, 2020

Hallo @ArjanP01 Ik zie dat je niet hebt gereageerd op mijn bericht. Ik ga er graag vanuit dat je via een ander weg hulp hebt gekregen. Als ik nog iets kan doen lees ik het graag. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 17, 2020

Dag @Bart_ ,

Helaas is het niet verholpen. Ik heb vrijdag 35 minuten in de wacht gezeten bij 0800-0402 waarna een medewerker mij probeerde het kanaal te laten veranderen. Dat lijkt mij niet de oorzaak van het probleem - sterker, dit was de oplossing voor het vorige probleem.

Het lampje brandt nog steeds. Ik zal mijn profiel aanpassen en hoop dat ik teruggebeld wordt.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 18, 2020

Dag @ArjanP01 Een kanaal veranderen doe je bij wifi-problemen. Dit zal jij wellicht ook ervaren, maar een rood servicelampje op je Experia Box impliceert dat er meer aan de hand is. Heb je de Experia Box al die fabrieksreset gegeven, zoals ik in mijn vorige bericht vroeg? 

Goed dat je gegevens in je profiel hebt gezet, al staan je naam en adresgegevens er niet bij. Die heb ik wel nodig. Als je trouwens telefonisch en rechtstreeks contact wilt zul je wel echt even met de klantenservice moeten bellen. Op het KPN Forum werken we echt alleen per topic, zodat jij en alle meelezers er iets aan hebben. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 18, 2020

@Bart_ , ik had je instructies opgevolgd maar dat hielp niet. 
Ik zal de klantenservice bellen. 
dank voor je reactie.