Skip to main content

De laatste maanden hebben we een filnk probleem met wegvallende wifi. Bij mij (zowel mobiel als tablet) dat ik er geen serie kan afgekeken  wordt zonder 20 keer de wifi te herstarten via instellingen van het apparaat gebruikt wordt. Tevens is ons internet bv verder weg van de router (wc en schuur) nu slecht tot helemaal niet. Voorheen hadden we daar nog enig internet.  

 

In november hebben we nog een monteur van KPN op bezoek gehad. Dit na volledige uitval van internet/tv/telefoon. Wat bleek; een andere monteur had onze stekker eruit gezet en blijkbaar niet goed terug gedaan. 

 

In ieder geval spelen sindsdien deze problemen. We hebben ook al tweemaal contact telefonisch contact gehad met KPN. Zij testen intussn het systeem om te kijken waar het problem zit. Intussen valt dan de modem uit waarna we niet worden teruggebeld. En vervolgens gaan de onlinelessen van de kids ook weer door. 

 

Ook hebben wel al verschillende malen de wifitool gedaan. Di is echte geen tool dat onze wegvallende wifi oplost.

 

Hopelijk weet iemand raad. Ik lees dat verschillende klanten hier last van hebben, en er ervolgens een monteur komt. Ik zie echter niet hoe het wordt opgelost zodat ik er zeflf iets mee kan. Vanaar dus deze terugkerende vraag:)  

Dag @Wilgenboom! Welkom op ons KPN Forum. Wegvallende wifi is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft de voorgaande monteur alleen de stekker goed aangesloten en is zij/hij daarna weer vertrokken? 
Welk modem hebben jullie en gebruiken jullie wifi-versterkers? 


@lisa: klopt. Zo hadden we ineens geen internet, monteur heeft de stekker buiten  erin gedaan waarna er weer internet was:open_mouth:. Monteur heeft daarna bij ons het e.e.a. gecheckt waarna hij is gegaan. Pas daarna kwamen de problemen.

 

Modem is n experia box V10. We hebben wifiversterkers, maar probleem ontstaat pas vanaf novembervdat er iets in de buitenkast niet goed zat....🤔.


Dank voor de uitleg. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen en dat er een upgrade is aangeboden. Ik ben benieuwd wat dit oplevert. Mochten de problemen blijven, laat het dan even weten!