Skip to main content

Heb een experia box V10, het wifi wachtwoord werkt niet. Wachtwoord van de sticker op de achterkant gebruikt… no go… modem 3x gereset… geen resultaat … via kpn helpdesk modem gereset… 0 resultaat… via online router benadering .. werkt niet… ik weet het niet meer… als ik bel naar de KPN krijg ik een bandje met alle oplossingen die ik al geprobeerd heb, en dus niet werken… om moedeloos van te worden… hoe op te lossen 

Hallo @Tb56 

 

Na een reset van een KPN modem worden de WiFi gegevens weer teruggezet zoals ze waren, dus op die manier kan je het standaard WiFi wachtwoord niet terugkrijgen.

 

Heb je deze online tool om je WiFi wachtwoord te wijzigen ook al geprobeerd?: https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm

 

Je kan het WiFi wachtwoord ook in het modem aanpassen/vinden door in te loggen via een browser, ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn en log in met gebruikersnaam en wachtwoord.
De gebruikersnaam voor de V10 is Admin en bij de 1ste keer inloggen moet je het wachtwoord leeg laten.
Direct na inloggen moet je gelijk een wachtwoord instellen (na een modem reset is dat wachtwoord weer leeg).

 

Als je ook extra WiFi punten hebt zoals SuperWiFi’s dan zou de WiFi op de V10 uit moeten staan en moet je het via de SuperWiFi aanpassen of via die online tool.


Kom je er uit met de suggesties die @GeSp geeft? @Tb56