Skip to main content

Hoi, zoals de titel zegt is de adapter van mijn modem stuk gegaan, vroeg me af hoe ik die kan vervangen. Heb eigenlijk alleen een nieuwe schuif om erop te schuiven, adapter zelf is nog heel. 

 

Alvast bedankt

 

Welkom @NickCrittenden! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Hoe heb je dat nu weer voorelkaar gekregen:joy: . Ik heb de aanvraag voor een nieuwe adapter uitgezet bij de afdeling logistiek. Je ontvangt meestal binnen 3 werkdagen een bevestiging van de levering. Ga er vanuit dat zij de adapter sturen naar een servicepunt bij jou in de buurt. 
Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? 


Net een nieuw bank en niet gemerkt hoe hard ik schoof denk ik? De andere adapters erin hebben er geen last van gehad. 

Bedankt voor de snelle reactie:)


Chillze op je nieuwe bank!  :sunglasses:


Hoi,  ik heb nog geen bevestiging ontvangen of ander berichten, vroeg me even af hoe het gaat momenteel? Zit nu zon 4 dagen zonder internet thuis. 


Bedankt voor het melden! Ik zie dat het verzoek nog niet is opgepakt. Heb je toevallig de stroom van het glasvezelkastje afgehaald? Als ik het verzoek nogmaals wil indienen, zie ik dat de FTU geen verbinding heeft. Hoe branden de lampjes op de FTU (Glasvezelkastje)? 
Als het FTU niet werkt, dan sturen we een monteur. Ik hoor graag van je :D 

 


Ja dat klopt, de pin van de adapter is in mijn stekker doos afgebroken dus gebruik ik die niet meer, glasvezel adapter zat daar ook in. Heb vanochtend bericht gehad van dat ik morgen kan af halen.

Heb hem nu wel weer aangesloten, er branden drie groene lichtjes.


Ok, pakket gehad, oude modem(dat verraste me, had eerste poging alleen adapter bij me) en adapter terug gestuurd, nieuwe aangesloten, alles lijkt als vanouds.

Harstikke bedankt voor de hulp :)


Haha, ik lees vanochtend pas het bericht, dat mijn collega's een nieuw modem je kant op hebben gestuurd i.p.v. alleen een adapter! Ik had je er graag op voorbereid. Fijn dat alles weer naar behoren functioneerd. Mocht je in de toekomst nog weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden. :sunglasses:


Reageer