Skip to main content

Hallo, 

mij heb mijn pakket binnen, en probeer volgens schema te installeren. Maar de experia start op in het groen overgaand in het rood, je hoort hem schakelen En blijft in het rood staan, geeft de code 307. Ik heb van alles volgens jullie opgave uitgeprobeerd maar blijft rood.

Heb je bericht gehad dat de verbinding is opgeleverd?


Hi @Johan55, welkom terug op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De vraag die Joep stelt is inderdaad erg belangrijk… Is jouw verbinding al opgeleverd? Indien die datum nog in de toekomst ligt, blijft het lampje inderdaad rood branden. Is de opleverdatum en ingangsdatum van je abonnement al geweest, dan moeten we hier even naar kijken! Wil je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en een seintje geven wanneer dit gelukt is? Dan duik ik de systemen even in om na te gaan wat er aan de hand is!


Hallo, 

Ik heb het pakket binnen gekregen, alle aanwijzingen opgevolgd. De box gestart na 5 seconden rood met een code 307 en dat bleef zo. Diverse keren opnieuw gestart, ook diverse richtlijnen van jullie gevolgd, de box blijft rood met een code 307.

zou u mijn lijn kunnen checken of het daaraan ligt, dan kan dat uitgesloten worden.

bij voorbaat dank

JP van der Werf

 


Hoe word die foutcode weergegeven? Want ik ken geen Experiabox met een display ofzo...


Hallo Joep,

Ja ik heb bericht gehad dat ik het kon aanslui


Hi Nick,

Ik zie de code op de tv , die is aangesloten op de box.

Ja ik heb bericht gehad om aan te sluiten


Ik heb de experia box V10A


En "na 5 seconden rood"? Hoe ziet u dat? Op de tv? Of op de tv ontvanger?


Op de tv, via de ontvanger die ik op de box heb aangesloten 


Op de tv, via de ontvanger die ik op de box heb aangesloten 

Ok. Op de tv ontvanger dus.

En de Experiabox? Hoe branden de lampjes daarop? Heeft u internet? Op pc of laptop?


De box blijft rood, geen internet. De ontvanger wil gaan downloaden, maar geeft dan code 307


De box blijft rood, geen internet. De ontvanger wil gaan downloaden, maar geeft dan code 307

Vergeet die tv ontvanger. Koppel hem los en stop hem terug in de doos. Eerst moet u internet hebben. Dat heeft u niet kennelijk. Dan is het zinloos om de tv ontvanger aan te sluiten.

Hoe heeft u de Experiabox aangesloten? Heeft u een DSL verbinding? 


Hallo @Johan55 Ben je er inmiddels uitgekomen? Ik zie dat je ook via de telefoon contact hebt gehad, klopt dat? Als we je nog kunnen helpen doen we dat graag. Kun je dan aangeven hóe je de Experia Box hebt aangesloten en met welke kleur de verschillende lampjes nu branden? Je mag er hier natuurlijk ook een foto van plaatsen. 


Reageer