Skip to main content

Mijn router Experia Box V10A geeft geen enkel teken van leven meer. Geen lampje doet het nog. Hoe moet ik nu verder? Ik heb internet dringend nodig. Hoe gaan we dit oplossen? Kan ik bij een KPN winkel een nieuwe router ophalen? Ik heb net de klantenservice gebeld: 0800-0402 daar werd vermeld dat er minder dan 1 minuut wachttijd is, ondertussen hang ik al 15 minuten in de wacht. Klantvriendelijk!

 

Ik hoor graag zo spoedig mogelijk van u!

Welkom op het forum @User2022! De telefonische klantenservice is echt de snelste manier om het op te lossen. Wel excuses dat de gemelde wachttijd niet klopt. 

Als je er met de klantenservice niet uit komt of liever via het forum wilt oplossen, vul dan je profiel in. En laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt.

Stomme vraag misschien maar heb je al wel een ander stopcontact gecontroleerd? Het laatste dat je verwacht is vaak het laatste dat je test! :wink:

 


Beste Bram,

Ik heb net mijn profiel ingevuld. Graag je reactie.

Ja, ik heb inderdaad een ander stopcontact geprobeerd.


@User2022 kapot is kapot. Ik heb een nieuw modem je kant op laten sturen. Wel leven we op dit moment op zaterdagmiddag. Dit betekent dat maandagmiddag het modem op te halen is bij een ophaalpunt in de buurt. Je krijgt een SMS met de bevestiging hiervan.


@User2022 is alles gelukt met het ophalen en installeren van het nieuwe modem? 🙂