Skip to main content

Heb hier zelfde probleem. Van de week bedraadwerk ineens uit. Nu zijn ineens alle lampjes op v10a box uit. Defect? 

Dat is natuurlijk niet praktisch @Reric en goed dat je dan even aan de bel trekt! Ik heb even een nieuw topic voor jouw vraag aangemaakt. Doet het modem ook niets als je hem helemaal van de stroom haalt voor een minuutje?


Noppes. Heb al een monteur afspraak voor morgen met nieuw modem. 


@Reric Ik was toch even nieuwsgierig werkt alles weer naar wens en heeft de monteur de problemen kunnen verhelpen?


Ja, nieuw modem en glasvezel kastje. Snelheid was toen 113. Nu 95, terwijl abbo is aangepast naar 200. Geen doorkomen aan bij de telefoonrobot.. 


Zijn dat snelheden die je met een bekabelde of draadloze verbinding meet Reric? Mits je systeem en bekabeling op orde is zou je bekabeld toch in de buurt van de 200 Mbit/s moeten kunnen komen.


Kabel. Ze hebben net reset gedaan maar nog steeds 95. Zou komende dagen beter moeten worden?? Vreemd verhaal. 


Bij bepaalde type verbindingen is het soms nodig dat de verbinding de tijd heeft om op te komen maar dat is meestal niet bij glasvezel het geval. Wanneer is de verbinding gereset?


Rond de middag. 


Dan kunnen we het nog even aankijken maar mocht daar in de loop van het weekend geen verbetering in komen dan moeten we even verder testen. Heb je op meerdere apparaten die speedtest uitgevoerd?


Ja op 2stuks

 


Zou je dan in de loop van morgen nog eens bekabeld een speedtest kunnen doen? Dan kijken we even wat de snelheid dan is.


Nog steeds 95


Vreemd, ik heb het modem nog even setje gegeven maar zowel de centrale als het modem rapporteert dat er 200 Mbit/s op de lijn staat. Kun je nog eens bekabeld een speedtest uitvoeren en een screenshot plaatsen?


Van de week hebben ze een ticket aangemaakt en gaan mij morgen bellen. 


Niemand gebeld.. Snelheid nog steeds 95mb en kom ook niet in het modem Box12b. Telkens fout password.

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/66e00d80-aadc-11ed-96cc-3576005a60ca

Heb die van kaartje achterop ingegeven, knippen/plakken ,andere browser. Ook nog oude van vorige box geprobeerd. Omdat het mogelijk zou overnemen van niet vervangen oudere Experia wifi punten. Alles nutteloos. Wil mij abonnement weer terug zetten op 100mb, want die 200 ga ik zo niet krijgen. Maar dat kan maar 1x per maand .Pfff..


Abo teruggezet naar 100mb. Snelheid is gewoon nog steeds zelfde 95mb.

Afzetterij een sneller abo.