Skip to main content

Goedeavond,

momenteel heb ik geen internet en kan ik geen tv kijken. Ik heb ondertussen al een hard reset gegeven aan de modem, zonder resultaat. Het lampje blijft terug springen op rood. Op andere pagina’s heb ik gelezen dat het zou kunnen liggen aan de update. 
 

als ik een oude modem aansluit die ik heb liggen kan ik wel televisie kijken. Internet krijg ik niet voor elkaar.

 

Voor mij is het wel duidelijk dat het aan de modem ligt. Welke stappen moet ik nu doorlopen? 
 

 

Hallo @Abbb, welkom. 

Wat vervelend dat jij momenteel geen gebruik kan maken van het internet. Fijn om te zien dat je zelf al tests hebt uitgevoerd. Het snelste is om telefonisch contact op te nemen met mijn collega's van de telefonische klantenservice via 0800-0402. Voor storingen zijn mijn collega's 24/7 bereikbaar. Mocht je daar niet uitkomen, of wordt je liever via het forum geholpen, geef ons dan een seintje. Let op, als je via het forum geholpen wil worden kan het zijn dat je wat langer op reactie moet wachten. 


Met de Xperia V10a kan ik nu ook TV kijken. Alleen het internet krijg ik nog niet werken. Het rode lampje brandt nog steeds.


Hallo @Abbb Heb je ondertussen al contact opgenomen met de klantenservice? Wat is daar uitgekomen? 


Hallo @Abbb Heb je ondertussen al contact opgenomen met de klantenservice? Wat is daar uitgekomen? 

Vandaag contact opgenomen. Het had te maken met een update welke niet doorkwam naar de modem. Ik krijg een nieuwe opgestuurd. 


Gelukkig maar! Mocht die nieuwe ook niet werken, laat het ons weten.