Skip to main content

Mevrouw/meneer,

Ik heb zojuist de Wifi Manager laten draaien. Hieruit komt het advies naar voren om het huidige modem (Experiabox V8) te vervangen door KPN Box 12.
Op zichzelf lijkt dat interessant, want ik heb bijvoorbeeld veel problemen om Spotify te streamen in de kamer en om daarvoor (nog) een kabel onder de vloer te trekken is niet bespreekbaar.

Ik heb echter de volgende draadloze constructie moeten maken. Het huidige modem (Experiabox V8) is gekoppeld naar een ASUS RT-AC66U (modem). Vanuit mijn desktop PC maak ik daar verbinding mee via de insteekkart ASUS PCE-AC68, omdat in de desktop geen voorziening was voor draadloos.

Mijn specifieke vraag is daarom: Kan ik die BOX 12 ook weer koppelen naar de ASUS?
Wanneer die insteekkart rechtstreek kan verbinden met BOX 12 zou natuurlijk nog beter zijn.

Graag hoor ik van u welke mogelijkheden er daarbij zijn.

M.vr.gr. Ben

Ja dat kan. Maar als u gebruik maakt van het WiFi van de Asus, dan zal het omwisselen van de Experiabox geen effect hebben op het streamen van Spotify. 


Nee, dat is wel logisch. Maar Spotify kan ik dan hopelijk via de BOX 12 wel streamen.

Waar ik meer benieuwd naar ben is: Kan ik een zelfde constructie maken als voorheen, dus de BOX 12 doorverbinden met het ASUS modem. Ik ken de mogelijkheden van dat modem natuurlijk (nog) niet.


Hoi @BOX 12 i.c.m. ASUS RT-AC66U, welkom op ons forum!
Persoonlijk heb ik hier niet veel kaas van gegeten maar had je het onderstaande topic al eens gelezen? Volgens mij moet het geen probleem zijn.

Â