Skip to main content

SInds enige tijd hebben we problemen met internet. Slecht en wegvallend wifi, super traag, een verbinding die verbroken wordt etc. Het is iedere keer spannend of het werkt, maar met thuiswerkende mensen en op afstand les-krijgende kinderen moet het gewoon betrouwbaar zijn. Nu kwamen we erachter dat we ongeveer sinds 2011 de Experia Box V7 hebben. Na wat zoekwerk zagen we dat er veel nieuwere versies beschikbaar zijn (nooit van in kennis gesteld). Hoe kun je die omruilen? Via het klantcontactnummer raakt ik verstrikt in allerlei keuzenummers, resetten van de modem, stekkertjes in-en uittrekken, maar ik wil eigenlijk zo'n nieuwe box proberen.

@AnoniempjeXX123456XX Welkom hier:smiley:! Ik kan het modem direct voor je vervangen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoor graag van je:blush:


Beste Lisa, bedankt voor je reactie. Ik heb het profiel bijgewerkt. Kunnen wij dit zelf vervangen? En is de rest dan nog wel up - to date? Of moet dat dan ook vervangen worden?

 


Hoi lisa, ik begrijp je antwoord niet zo goed. Ik moet iets op de tv resetten, terwijl we vooral een wifi probleem hebben? 


@AnoniempjeXX123456XX De tv-ontvangers voldoen nog prima. Alleen het modem wordt op dit moment actief vervangen. Je kunt niet zelf een ander modem aanvragen. Wij kunnen dit in werking zetten. Laat maar weten of je een ander modem wenst, dan plan ik een omruilafspraak in.


Ok. Je had het net namelijk over instellingen veranderen. Maar dat bericht kan ik nu niet meer terugvinden.

Ja we willen graag dat het modem omgruild wordt voor een nieuwere versie!


Oh wat stom van me! Dat bericht was voor iemand anders:sweat_smile: . Mijn excuses ik zie nu pas dat de reactie vandaag is getypt. Ik heb het vorige bericht aangepast en naar het juiste topic gesleept. 
Ik maak het voor jullie in orde! Zodra het modem op de post is gedaan, sturen we een mail met de details over de verzending. @AnoniempjeXX123456XXÂ