Skip to main content

Hoi Maja ik heb hetzelfde probleem als Mv Steen

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

mijn experia box v7 vertoond behoorlijk veel mankementen hij is helemaal geel aan het worden en ik moet hem 1à2 keer per week resetten ik denk dat hij aan vervanging toe is gr bego

Admin: Reacties samengevoegd met je eigen topic


als ik een antwoord krijg waar kan ik dat dan vinden met mijn 82 jaar ben ik hier niet zo goed meer in sorry


Hallo @CorrieBeeg als er een antwoord is, komt er vanzelf een mailtje.

Wat betreft het modem. Het snelste is KPN bellen op 0800 0402. Spreek in “ik wil een medewerker spreken” en blijf dan wachten tot er een medewerker aan de lijn komt. Hang niet op!

De Experia Box v7 is inderdaad aan vervanging toe. Dit modem wordt actief omgeruild, zeker als deze klachten optreden. Geel worden, (te) warm, regelmatige uitval zijn inmiddels berucht.


Hoi @CorrieBeeg, ik begrijp dat jouw Experia Box verkleurt, dat is niet de bedoeling. Voor de zekerheid ben ik benieuwd naar welk type Experia Box je hebt? En werkt de verbinding nog wel goed, of merk je daarin ook iets op? 

Ik hoor het graag van je, dan help ik je hiermee.


Hi @Alexa_  misschien samenvoegen met deze andere reacties van TS? Geeft meteen antwoord op je vragen. Ik zag nu toevallig deze post hier, had al gereageerd op de andere plaats.


hoi alexa ik heb een experia box v7


@CorrieBeeg Hoi Corrie, dankjewel. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd! Deze ligt vanaf morgenmiddag (zaterdag 8 augustus, na 14.30 uur) klaar op het PostNL servicepunt Duysens Drogisterij aan het Kerkplein in Voerendaal. Het is een omruil, dus ik raad je aan om het oude modem + bijbehorende stroomadapter in een willekeurige doos te doen en mee te nemen naar het servicepunt. Je krijgt het nieuwe modem dan meteen mee. Als je onderstaande gegevens op de doos van het oude modem zet, komt het helemaal goed! Vergeet niet om een legitimatiebewijs mee te nemen naar het servicepunt.

KPN
Ordernummer: 4097743
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Laat je me weten of alles is gelukt?


@RBxx Heel scherp weer dit, dankjewel! Reacties samengevoegd in dit topic, wel zo handig :blush:


Hallo @CorrieBeeg 

Heb je het nieuwe modem al opgehaald? Die Experia Box v7 daar moet je zo snel mogelijk van af!


Hi @CorrieBeeg, net als Ruud ben ik benieuwd of alles gelukt is met het nieuwe modem. Laat je het ons weten? Geef het ook gerust aan als je (andere) vragen hebt.