Skip to main content

ik heb geen internet verbinding

het power lampje brand groen en om de 10 sec gaan alle lampjes even branden

power - rood

wireless - rood

voice - groen

broadband - rood

internet - rood

tv - groen

upgrade - blauw

wps - rood

eco - blauw

 

Dat klinkt niet best.  Heb je de v8 al een keer gereset?


jah heb de router al gereset met knopje en al met de stekker uit het stopcontact


Hoi @t.s97. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je geen internetverbinding hebt op dit moment. Heb je het advies van @Joep1965 al gelezen? Ik ben erg benieuwd of een reset het probleem verhelpt. Als dat het probleem niet verhelpt, laat dan jou gegevens achter in het KPN Forum profiel. Dan zoeken wij het verder voor jou uit. We horen graag van je!


Je hebt nog niet weer gereageerd, @t.s97. Ik zie dat je inmiddels wel je gegevens hebt ingevuld. Daarmee heb ik zojuist gekeken en er is op het moment inderdaad geen verbinding. Ik heb een nieuwe Experia Box voor je aangevraagd. Deze wordt morgenmiddag. 13 oktober, bezorgd op het servicepunt in de Jumbo aan de Poststraat in jouw woonplaats. Normaliter krijg je een sms als hij daar bezorgd is, maar we hebben geen 06-nummer van je. Als je aan het einde van de middag naar het servicepunt gaat zal het apparaat er wel zijn. 

Bij het servicepunt moet je de oude Experia Box inleveren. Verpak deze, samen met de stroomadapter, in een doosje en noteer daarop het ordernummer (4195807) en onderstaande adres. Vergeet ook niet om je ID mee te nemen, daar wordt om gevraagd. 

 

De nieuwe Experia Box sluit je verder op dezelfde manier aan als de oude. De wifigegevens worden door de nieuwe box overgenomen van de oude, dus dat zou ook gelijk weer moeten werken. Mocht dat niet zo zijn, de wifigegevens van de nieuwe box staan op de sticker onderop.

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn