Skip to main content

Sinds deze ochtend is onze Experia box defect. Hij doet helemaal niets meer. Ook brand er geen enkel lichtje meer. 

 

Is het mogelijk deze in de winkel om te ruilen of kan dit alleen online geregeld worden.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @huisjenr32 , even bellen met 0800 0402 en inspreken ‘modem defect’.

 


Hallo @huisjenr32 Hij doet echt helemaal niets meer? Dan moeten we er inderdaad even naar kijken. In de winkel gaat dat niet lukken; via deze weg of bellen met de klantenservice is de juiste route. Heb je al contact gehad? 


Bedankt Jan. Uiteraard heb ik dit geprobeerd. Maar de verbinding word steeds verbroken. Omdat ik de link vanuit de sms moet gebruiken en vanuit daar krijg ik dus geen contact met de klantenservice meer.


Hallo @huisjenr32 Hij doet echt helemaal niets meer? Dan moeten we er inderdaad even naar kijken. In de winkel gaat dat niet lukken; via deze weg of bellen met de klantenservice is de juiste route. Heb je al contact gehad? 

Ik heb dit al geprobeerd. Dan krijg ik een linkje die moet volgen en dan verbreekt hij de verbinding. Voor het bellen heb ik die stappen al meerdere keren geprobeerd. Dus vandaar dat ik gewoon contact met jullie zoek. Want telefonisch lukt het dus niet.

 

De modem doet dus echt niets meer. Alle handelingen meerdere keren geprobeerd. En geen 1 lampje gaat branden 


Inmiddels via andere kanalen contact gehad.

Als het goed is komt er een ander modem.


Prima! Laat het gerust weten als je nog ergens tegenaan loopt. Bellen moet trouwens gewoon lukken, als je in het menu vraagt om een medewerker te spreken dan wordt je doorverbonden!


Reageer