Skip to main content

Wij hebben een Experiabox 8 en WiFi versterkers. Het lampje op de Expedia brandt niet maar op de versterker brandt het blauwe lampje. 
zowel op mijn iPad als iPhone kan ik geen WiFi verbinding krijgen

 

 

 

Goedemorgen @Rob Numan en welkom hier op ons forum!

Heb je de KPN wifi manager al eens doorlopen? Dat zou mijn eerste advies zijn. De KPN Experia Box V8 is inmiddels wel wat verouderd en wanneer je de wifi manager doorloopt, dan zou deze de optie moeten bieden om een nieuwe Experia Box aan te vragen; laat je me weten of dat is gelukt?


Wifimanager zegt dat ik geen verbinding kan krijgen


 


Dit heb ik de afgelopen maanden diverse keren geprobeerd maar er is geen oplossing gekomen

 


Zou je dan de wifi versterkers eens los willen koppelen en kijken of het dan wel lukt om de wifi manager te doorlopen?


Ik heb de WiFi versterkers al losgekoppeld en de box opnieuw opgestart. Dan gaat het lampje van de WiFi niet branden. Als ik op het middelste knopje op de zijkant druk gaat het lampje wel branden. Dit is echter van korte duur en gaat het weer uit. Daarna krijg ik het niet meer aan.

De wifimanager doet het ook nu niet.


Inmiddels via de klantenservice een nieuw modem besteld. 


Zou je in dat geval dan je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan @Rob Numan? Dan kan ik vanaf hier eens mee gaan kijken en vanuit daar verder kijken wat er precies nodig is!


Hoi @Rob Numan, heb je het nieuwe modem inmiddels ontvangen en zo ja, zijn de problemen hiermee verholpen?


Ja, nieuwe modem ontvangen. Nam alle instellingen over en was heel snel geregeld. Problemen zijn opgelost. 


Fijn om te lezen @Rob Numan en bedankt voor de terugkoppeling! Ik sluit dit topic nu maar mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag :)


Hallo @JanZ_ ,met alle respect, ik lees vaker de kreten van het moderatieteam dat ze het topic sluiten, maar dat is een farce, je kunt nog steeds reageren binnen dat 'gesloten' topic.

Ik ben ook jarenlang forumlid geweest bij zonnet/versatel/tele2 en upc/ziggo, als daar door het moderatieteam werd geschreven dat een topic gesloten werd, gebeurde dat ook en kon er ook niet meer gereageerd worden. zoals het ook hoort volgens mij.

Topic sluiten is topic sluiten met een oranje balk erbij dat je hier niet (meer) op kan reageren, zoals sommige topics door jullie geschreven met alleen maar voorlichting c.q. mededelingen.

 


@JanZ dit heb ik tijden geleden ook al eens aangegeven. Soms reageren mensen op topics van 2 jaar oud. Dit komt de leesbaarheid van een forum niet ten goede.


Bedankt voor de feedback @JanD en @HGD! Met sluiten bedoelde ik eigenlijk dat ik het gesprek afsluit, misschien was dat een betere woordkeuze geweest! Excuses voor de onduidelijkheid :)