Skip to main content

Goedendag, 

Ik ben gisteren bezig geweest bij vrienden van mij, maar deze hebben de zelfde problemen als de topic starter. 

De experiabox v8 blijft ook sinds gisteren aangeven (na reset, meerdere keren ) dat hij aan het updaten is. Ik heb ze geadviseerd om de klantenservice van kpn te bellen omdat ze hun klanten willen helpen. Maar na reset met kpn medewerker aan de telefoon, nog steeds het zelfde probleem. Nu moeten ze maar wachten… of anders een monteur... 

Het is bekend bij v8 boxen dan de update kan blijven hangen. Zouden die vrienden niet gewoon een andere (v10 bijv) experiabox kunnen krijgen?

Of weet iemand nog een andere oplossing?

Graag hoor ik van u.

Alvast bedankt.

Johs 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je reacties aangemaakt

Hallo @Ironburn , even in het modem kijken welk op adres ze toegewezen hebben gekregen en daarmee inloggen.

Ik kan ze wel benaderen. Ik kan alleen niet inloggen 

Op beide versterkers staat een ander Web Password. Heeft u beide geprobeerd? 

Het inlogvenster ziet er zo uit?

 

Inlog scherm ziet er inderdaad zo uit. 1 wifi box uitgezet om zeker te weten dat ik op de goede aan het werk ben , maar kom ook na reset er niet in. Via app van KPN zijn de wifi punten wel benaderbaar. Iik heb nu beide boxen eruit getrokken, ww veranderd van de experia box v10a toen beide wifi punten gereset voordat ik ze aan sloot. En nu werkt het wifi gebeuren weer op en top. Kom dus alleen niet via pc in de punten… Maarja dat neem ik dan maar voor lief. Dank voor het mee denken.

 


@Ironburn Ondanks dat het niet de manier was die we in gedachten hadden, fijn om te horen dat je het zo opgelost hebt! Dank voor het delen 🙂 Mocht je toch vragen hebben, dan weet je ons hier te vinden.