Skip to main content

Mijn expiria box v8 doet al aantal weken vreemd moet hem paar keer per week opnieuw opstarten anders doet het internet het niet. Tot aan vandaag werkt hij niet meer na het opnieuw opstarten. Dus heb ik hem gereset. Door voorzichtig met een paperclip de reset knop in te drukken tot dat het power lampje rood werdt. Maar nu blijft het lampje rood en is er niks gebeurt na een aantal uren. Wat kan ik hier aan doen.

Hallo @Keke12349. Een rood lampje op de Experia Box V8 is vaak geen goed teken. Je wilt daarvoor natuurlijk graag zo snel mogelijk een oplossing. Nu is het KPN forum daar niet de beste plek voor. Het forum is een plek waar KPN klanten elkaar kunnen helpen. Een moderator zoals ik zal bijspringen waar nodig, maar onze reactietijd is wel langer dan je in deze situatie zou willen. Mijn advies is daarom telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Vind je het niet erg om op reactie te moeten wachten, dan helpen we je natuurlijk ook graag hier verder. Kun je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Mijn expiria box v8 doet al aantal weken vreemd moet hem paar keer per week opnieuw opstarten anders doet het internet het niet. Tot aan vandaag werkt hij niet meer na het opnieuw opstarten. Dus heb ik hem gereset. Door voorzichtig met een paperclip de reset knop in te drukken tot dat het power lampje rood werdt. Maar nu blijft het lampje rood en is er niks gebeurt na een aantal uren. Wat kan ik hier aan doen.


dat betekend dat hij in de flash modus staat.Dat de manier waarop fabrikanten de software inladen.Dat kan je oplossen door hem even uit het stopcontact te halen en weer terug de doen.De mag pas een reset geven als power en wireless branden.


Mijn expiria box v8 doet al aantal weken vreemd moet hem paar keer per week opnieuw opstarten anders doet het internet het niet. Tot aan vandaag werkt hij niet meer na het opnieuw opstarten. Dus heb ik hem gereset. Door voorzichtig met een paperclip de reset knop in te drukken tot dat het power lampje rood werdt. Maar nu blijft het lampje rood en is er niks gebeurt na een aantal uren. Wat kan ik hier aan doen.


Hoe is de v8 aangesloten?Via een ronde kabel mag ik hopen..