Skip to main content

 

Beste meneer/mevrouw, 

Onze router de Experia box v 8 werkt niet goed meer, wifi valt vaak uit en het netwerk is heel traag. We hebben de service tool al gebruikt om dit op te lossen, heeft niet geholpen. We zouden daarom graag vervanging willen van onze router, we hebben deze namelijk al minimaal 5 jaar en hij functioneert dus niet meer zoals behoren. 

 

Haal snel je adres weg. De hele wereld kan dit zien!!


Haal snel je adres weg. De hele wereld kan dit zien!!

Heel erg bedankt!


Dan gaan we even kijken naar het probleem.  Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


 


Kan je dr snelheid eens meten met een bekabelde pc of laptop en dat hier delen met ons?


Helaas kan ik dat niet doen, omdat ik nu helemaal geen wifi heb.

De laatste keer dat ik getest had was het rond de 55mbits/s


Heb je het modem al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? Dus de resetknop!


Heb je het modem al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? Dus de resetknop!


leuk topic

@Joep1965  : Internetten en tv kijken doe je bekabeld!! ?

echter met de tablet doe ik dat draadloos


@Nakkad Welkom op het forum. Wat irritant dat je wifi verbinding niet goed werkt. Ik zou graag een aantal metingen uitvoeren om te kijken of ik kan achterhalen wat er aan de hand is. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en aan de slag gaan. De gegevens die je invult in je profiel zijn overigens alleen zichtbaar voor moderators van KPN. 


@Nakkad Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!