Skip to main content

Sinds gisteren doet opeens het internet thuis niet meer. op de xperiabox V8 brandt enkel het lampje power groen, voor de rest niets. Iedere 30 seconde lichten alle lampjes in allerlei kleuren tegelijkertijd eenmaal op, waarbij vervolgens alleen power op groen blijft. Geen internet via ethernetkabel en geen draadloos netwerk te zien.
Heb een aantal keer reset geprobeerd, alle kabels nagelopen en vervangen, paar keer aantal uur de stroom eraf, niks helpt. Ook alleen met de stroomadapter aangesloten of met de dsl kabel erin, geen sjogge. Wat is het probleem en wat kan ik doen? Bvd.

Ik denk dat ie overleden is. Bel morgen 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 


Hallo @Experia Box V8 kapot Heb je ondertussen al contact opgenomen met de klantenservice? We kunnen je ook via deze weg helpen, als het nodig is. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hoi Bart,

 

Wat fijn dat je kunt helpen. Ik heb nog niet gebeld. De gegevens zijn ingevuld.Ik hoor graag van je.


Dank je, @Experia Box V8 kapot! Ik heb zojuist gekeken en het lijkt inderdaad in het modem te zitten. Dus ik heb een nieuwe laten opsturen. De nieuwe Experia Box wordt morgenmiddag, 9 september, bezorgd op het servicepunt in de Coop, aan de Utrechtseweg. Je krijgt een sms als hij daar is. Je kunt daar dan de oude box inleveren, dan krijg je de nieuwe mee. Verpak de oude Experia Box met zijn stroomkabel in een doos en noteer het ordernummer (4146706) en onderstaande adres erop.

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

 

De nieuwe Experia Box kun je aansluiten op dezelfde manier als de oude. Als je ooit een van de online servicetools hebt gebruikt dan worden je oude wifigegevens in deze Experia Box overgenomen. Zo niet, dan kun je de nieuwe wifi gegevens vinden op de sticker aan de onderkant.  Tevens heb ik ter overbrugging extra data toegevoegd aan je mobiel zodat je deze eventueel als hotspot kunt gebruiken.


Super! Veel dank