Skip to main content

Goedenavond, 

Ons modem maakt een heel erg irritant geluid, helaas neemt de klantenservice dit niet zo serieus. @KPN Kan dit modem vervangen worden?

Hallo @Duncanwijnen, welkom bij ons op het forum. Een piepend geluid kan erg irritant zijn inderdaad, wat voor piep is het precies? Is het een piep die af en toe optreedt, een constante piep of iets anders? En werkt alles nog wel goed, of valt er ook iets weg als het modem gaat piepen?


Constante piep die erg luid aanwezig is, modem zou al tweemaal vervangen moeten zijn door de helpdesk maar tot de dag van vandaag nog niets gehoord en geen SMS’jes ontvangen... Kan dit ingekeken worden? 
 

Bedankt!


Een constante piep is nog vervelender dan een incidentele piep, ik wil met je meekijken naar wat er is gebeurd. Ik heb alleen nog geen gegevens van je, zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Geregeld! Ik ben benieuwd.


Merci @Duncanwijnen, ik heb het abonnement daarmee gevonden en je een vervangend modem toegestuurd. Ik stuur je een privébericht met de details hierover.


Goedenavond,

 

De problemen zijn verholpen! Wat een rust haha. Bedankt Jasper 👍🏻


Haha, graag gedaan @Duncanwijnen! Goed om te lezen dat het nu zo rustig is :smiley:  Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden!