Skip to main content
Beantwoord

Experia Box V8 maakt piepend geluid

• February 9, 2021
  • 7 reacties
  • 110 keer bekeken

Goedenavond, 

Ons modem maakt een heel erg irritant geluid, helaas neemt de klantenservice dit niet zo serieus. @KPN Kan dit modem vervangen worden?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hallo @Duncanwijnen, welkom bij ons op het forum. Een piepend geluid kan erg irritant zijn inderdaad, wat voor piep is het precies? Is het een piep die af en toe optreedt, een constante piep of iets anders? En werkt alles nog wel goed, of valt er ook iets weg als het modem gaat piepen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 15, 2021

Hallo @Duncanwijnen, welkom bij ons op het forum. Een piepend geluid kan erg irritant zijn inderdaad, wat voor piep is het precies? Is het een piep die af en toe optreedt, een constante piep of iets anders? En werkt alles nog wel goed, of valt er ook iets weg als het modem gaat piepen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 2, 2021

Constante piep die erg luid aanwezig is, modem zou al tweemaal vervangen moeten zijn door de helpdesk maar tot de dag van vandaag nog niets gehoord en geen SMS’jes ontvangen... Kan dit ingekeken worden? 

Bedankt!

Jasper van KPN
Moderator

Een constante piep is nog vervelender dan een incidentele piep, ik wil met je meekijken naar wat er is gebeurd. Ik heb alleen nog geen gegevens van je, zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 3, 2021

Geregeld! Ik ben benieuwd.

Jasper van KPN
Moderator

Merci @Duncanwijnen, ik heb het abonnement daarmee gevonden en je een vervangend modem toegestuurd. Ik stuur je een privébericht met de details hierover.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 5, 2021

Goedenavond,

De problemen zijn verholpen! Wat een rust haha. Bedankt Jasper 👍🏻

Jasper van KPN
Moderator

Haha, graag gedaan @Duncanwijnen! Goed om te lezen dat het nu zo rustig is :smiley:  Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden!