Skip to main content

Halo KPN,

 

Ik heb al een tijd problemen met mij EBox V8, elke keer valt het wifi uit, meestal s’avonds 2 tot 4 keer waarvan ik helemaal geen internet heb en ook geen tv kan kijken. Ik moet dan elke keer de Ebox uit en weer aanzetten en dan doet ie het weer. Ik heb van alles geprobeert, Ebox resetten, kabels vervangen, maar probleem niet opgelost. Experia box zit in de woonkamer met kabel van 1,5m op aansluitpunt.

Is het misschien hierdoor mogelijk om Ebox V8 te vervangen voor een andere?

Hoi @Sham . Valt alles uit? Dus ook bedraad internet en itv?

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Hoi @Erwin_ 

Alles valt uit, dus geen internet en ook geen itv. Ik heb mijn profiel compleet gemaakt..


Hoi @Sham . Ik heb besloten jou een nieuwe experiabox te sturen. Heb jij de SMS met logistieke informatie gekregen?


Hoi @Erwin_ 

Ja ik heb een SMS gekregen, bedankt alsnog voor de snelle oplossing:wink:


Je krijgt waarschijnlijk een v12. Die heeft meer mogelijkheden. Laat je tzt weten of het probleem daarmee verholpen is? 


Hoi @Erwin_  

Ik heb de nieuwe KPN Box v12 aangesloten, ik laat je zeker weten of het probleem verholpen is. Ik hou het in de gaten deze dagen en dan laat ik het weten.

Eerste +punt is de wifi verbinding, veel beter dan de oude V8. 


Dat begint positief.  Deze router ondersteunt ook wifi6. Dus mocht je ooit een nieuwe mobiel kopen, weet je dat jouw experiabox van de modernste techniek is voorzien.

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Hey @Erwin_ ,

Het gaat nog goed, geen problemen meer gehad zoals bij de V8. Als werkt zoals het hoort, dus ik denk dat het probleem opgelost is. 

Bedankt voor de nieuwe KPN Box v12.


Top!