Skip to main content

Hoi,

 

Mijn Experia Box V8 is nu 5 jaar oud, en de internet is wegvallend. Ik wil wel mijn oude V8 omruilen voor een nieuwe. Hoe kan ik het?

 

Beste wensen,

Steven

Hallo @StevenWan ,

De v8 valt nog niet in het omruil proces.Maar op het forum zie ik heel vaak dat v8,s problemen geven.Ik hoop dat Kpn snel de v8 als ongeschikt bestempeld en dat hij moeiteloos word omgeruild.

Al is het wel zo dat hij sinds een tijdje makkelijker wordt omgeruild dus ik raad je aan om met 0800-0402 te bellen.Maar valt de hele verbinding weg of alleen wifi?


Hoi @StevenWan 
Je kunt altijd even proberen:

Hier kun je verouderde apparatuur omruilen

Deze link werkt alleen als je thuis bent.

Update:

Ik zie dat de link niet meer werkt, dan kun je beter even bellen met 0800 0402 zoals @M.C visser ook al voorstelt.


@M.C visser De signaal is misschien niet sterk genoeg. Maar goed. Ik ga even proberen om te bellen.

@huistijger Dank u wel ook voor de advies.

 


Nog een update, ik heb de goede online link nu:

deze link kun je gebruiken om verouderde apparauur om te ruilen


Tenzij het beleid inmiddels is gewijzigd, kan de v8 niet geruild worden met de omwisseltool. Zelfs de Experia Box v7 wordt/werd nog als ‘geschikt’ gekenmerkt en dus niet voor omruilen in aanmerking komend.


@RBxx ,dat klopt,

De v7 wordt nog steeds als geschikt bestempeld.En de thomson,s herkent hij niet eens dus qua modems is die omruiltool nutteloos:frowning2: .