Skip to main content

Hallo KPN,

Ik ervaar problemen met mijn experiabox V8. Bijna iedere dag moet ik een reset uitvoeren omdat internet WIFI / bekabeld is vast gelopen. Af en toe zijn er dan ook rode lampjes zichtbaar op de experiabox. 

Meestal werkt alles weer na een (harde)reset, soms is het noodzakelijk om de WiFi verbeter tool te gebruiken, het kanaal wordt dan gewisseld maar soms loopt de WiFi tool ook helemaal vast omdat er kennelijk geen verbinding gemaakt kan worden. En de volgende dag kan ik bovenstaande weer herhalen. 

Nu heb ik het idee dat de Experiabox V8 op z’n einde loopt en toe is aan vervanging. 

Kan iemand van KPN mij hiermee helpen?

 

Hallo @Flotje,

Dit klinkt inderdaad niet best nee. Brand het powerlampje toevallig ook rood? Dit is een teken dat het modem namelijk echt helemaal defect is.  Je kan het snelste voor nu even bellen met 0800-0402 of chatten (kies hier voor internet → ik heb een andere vraag → scroll iets naar beneden → Chat → Ik wil een medewerker spreken intypen). Hun zorgen er dan voor dat je spoedig een nieuw modem in huis hebt. 


Hallo Chris, 

Bedankt voor je reactie. De chat is momenteel niet beschikbaar en telefonisch loopt de wachttijd nu op tot ongeveer 15 minuten. Ik probeer later op de dag  nog wel even te bellen met KPN in de hoop dat het iets rustiger is.
 

Mvg,

Danny


Net contact gehad met KPN via de chat functie. De ebox 8 wordt omgeruild in de hoop dat de problemen daarmee zijn opgelost.

 

 


Hoi @Flotje en welkom op het forum! Ik zie dat @ChrisWissink je al een eind op weg heeft geholpen, bedankt Chris! 😄 Fijn dat er een nieuwe router op is gestuurd. Zijn de problemen sindsdien ook verleden tijd? 


Hoi @Sanne_M,

Afgelopen donderdag heb ik alles ontvangen en aangesloten. Met de nieuwe Experiabox heb ik tot nu toe gelukkig geen problemen meer.

Moet zeggen erg goed en snel geregeld door KPN 👍
 

Mvg,

Danny 

 

 


Wat fijn! :green_heart: Super dat het hiermee opgelost is en bedankt voor de terugkoppeling. 😄 Nog een fijn weekend gewenst! 


Reageer