Skip to main content
Beantwoord

Experia Box v8 Recovering Tool pincode

• 1 September 2019
  • 6 reacties
  • 1473 keer bekeken

recovering tool pagina. Pincode vereist voor het gebruiken van de andere functies. Wat is deze pincode? 1234 etc werkt niet. Bedankt

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

Beste antwoord door Erik van KPN

Huh, bijzonder. Ik heb dit scherm ook nog nooit eerder gezien. Staat er op de sticker onderop de Experia Box toevallig iets? Zo niet, als het doel is om een fabrieksreset te doen, dan kan dit ook door een puntig voorwerp in het resetgaatje te steken. Ingedrukt houden tot het powerlampje rood wordt en dan loslaten.
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

wjb
Superuser
  • 73552 reacties
  • 1 september 2019
Kan je eens een screenshot plaatsen van de plek waar om die pincode gevraagd wordt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 september 2019

wjb
Superuser
  • 73552 reacties
  • 1 september 2019
Ik hoop dat een KPN moderator daar wat zinnigs over kan zeggen.
Ik heb nog nooit van dit scherm gehoord.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 september 2019
ik had al even wat opgezocht, dit is het scherm na een harde reset. Zodat een router weer naar fabrieksinstellingen kan. Heb alleen geen idee wat de pin is hiervoor

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28090 reacties
  • Antwoord
  • 3 september 2019
Huh, bijzonder. Ik heb dit scherm ook nog nooit eerder gezien. Staat er op de sticker onderop de Experia Box toevallig iets? Zo niet, als het doel is om een fabrieksreset te doen, dan kan dit ook door een puntig voorwerp in het resetgaatje te steken. Ingedrukt houden tot het powerlampje rood wordt en dan loslaten.

Mardy
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 oktober 2019

Ik kreeg dit scherm ook na de reset knop met een speld ingedrukt te hebben. De oplossing was voor mij de box (V8) met de power knop uit en weer aan te zetten.