Skip to main content

Hallo,

wij hebben al minstens vijf jaar kpn wifi en tv. Nu is het modem niet goed werkend. Het valt vaak uit of de wifi werkt erg traag. Thuiswerken via teams is niet mogelijk omdat de verbinding te traag is. Alle reset tips die worden gegeven allemaal al uitgevoerd. Hij blijft dan voor een uur werken en daarna terug bij af. Ontzettend frustrerend, ook omdat je nergens anders contact kan vinden hierover. Graag zou ik hiermee geholpen willen worden op korte termijn ivm thuiswerken. 
 

 

Goedemiddag @Evdh84, welkom! U kunt het volgende doen:

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Hopelijk wordt uw probleem snel opgelost!


Hoi @Evdh84, welkom. 

Wat fijn dat jij met behulp van @fame29 jouw profiel al hebt ingevuld. Ik heb voor jouw een nieuw modem aangevraagd, ik ga er vanuit dat dat al een hoop problemen op lost :smile:. Ik stuur je een privé bericht met meer informatie over waar jij jouw nieuwe modem op kan halen. 

Tip: doorloop ook de Wifi Manager om jouw Wifi te optimaliseren wanneer jij het nieuwe modem in huis hebt. 


Goedemiddag,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb ook een experia V8 box en door het veel thuiswerken merk ik dat de wifi verbinding heel instabiel en zwak is. Met behulp van de wifi manager instellingen gewijzigd maar dit zorgt alleen voor een verbetering van korte duur, daarna is het weer hetzelfde.

 

Ik zou ook graag op korte termijn hier een oplossing voor willen hebben.

 

Alvast bedankt!


Goedemiddag @FaatZ, welkom! U kunt ook het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Kan wel even duren voordat ze reageren. Hopelijk komt het snel goed!