Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb al sinds enige tijd problemen met mijn Experia V8. Ik heb een zeer slechte verbinding, soms minutenlang geen of haperend internet en wifi. Alle stappen met betrekking tot opstarten en resetten heb ik doorlopen. Inmiddels heb ik dit modem al weer een paar jaar in bezit dus zou graag een nieuw modem ontvangen. Mvg. 

Hallo @chan2021 , heb je een koper- of een glasverbinding?

Indien het laatste, heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna de modem een fabrieksreset gegeven?

 


Hi @chan2021, welkom op ons forum en goed dat je dit meldt. Het is erg vervelend als de verbinding zo instabiel is. Ik wil graag uitzoeken hoe we dit op kunnen lossen. Kun je aangeven of de lampjes op de Experia Box ook anders gaan branden als je de problemen ervaart? Ook ben ik benieuwd waar in huis je de Experia Box hebt staan, hoe lang de kabel tussen de Experia Box en het aansluitpunt is en of dit een rechtstreekse ronde kabel is. Met deze informatie krijgen we een duidelijker beeld van de aansluitsituatie. Mocht het een glasvezelverbinding betreffen, dan is de tip van @JanD een hele goede om uit te voeren. 

Hallo @chan2021 , heb je een koper- of een glasverbinding?

Indien het laatste, heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna de modem een fabrieksreset gegeven?

Ik hoor het graag van je. 


Dank voor de reacties. Inmiddels heb ik een afspraak voor omruilen van het modem. Mvg.