Skip to main content

Graag zou ik mijn Experia box v8 willen vervangen (vernieuwen) . Na m'n verhuizing had ik gehoopt op een beter functioneren van de router maar het is alleen maar minder geworden

Hoi @Wim Meijering, welkom hier. 

Je wilt graag een ander modem. Deze kan ik je helaas niet zomaar sturen. Maar ik wil wel graag kijken waar ik je mee kan helpen. Want wat is er precies minder geworden? Heb je het modem al eens gereset bijvoorbeeld? 


Modem al gereset, geen resultaat. Traag internet..


En is dat dan via de WiFi of is het internet via de kabel ook traag? Als het puur de wifi is, dan wil ik je aanraden de tips voor trage wifi te doorlopen. Als het ook traag internet via de kabel betreft, wil ik graag eens meekijken naar de verbinding. Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Profiel aangepast en klantnummer toegevoegd


Ik probeer nu jouw verbinding door te meten, maar ik zie geen modem online, kan dat kloppen? Heb je deze uit staan? In ieder geval lijkt deze voor problemen te zorgen, een nieuwe is onderweg. via sms heb je informatie gekregen over het omruilen. Ik hoor graag hoe deze werkt.

Verder zie ik dat je nog verouderde ontvangers hebt, deze kun je via de servicetool omruilen voor nieuwe.