Skip to main content

Beste mevrouw/meneer,

De wifi in ons huis doet het erg slecht. Hij valt meerdere keren per dag weg en soms doet de wifi het helemaal niet. Ik heb al geprobeerd de wifi te verbeteren via de opties die op de website staan beschreven. Helaas zorgde dit er ook niet voor dat de wifi beter werd.

We hebben dus alles geprobeerd wat er aangeven staat. We zouden graag een nieuw modem willen ontvangen aangezien we denken dat daar het probleem ligt. 

 

Met vriendelijke groet,

Heleen

Dag @Heleen125 Welkom hier en goed dat je je vraag stelt. Slechte wifi is bijzonder vervelend en natuurlijk wil je dat alles gewoon werkt. Welke opties heb je geprobeerd? Heb je ook al dit topic over wifi bekeken en de wifi manager gedraaid? Vaak helpt dat al veel. Als je Experia Box defect is kunnen we daar uiteraard naar kijken, maar ik durf niet één op één de conclusie te trekken dat dit probleem wordt veroorzaakt door je Experia Box. Heb je wel stabiel en goed internet als je gebruik maakt van een bekabelde verbinding? 


Dag @Heleen125 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt lees ik graag je toelichting. 


Reageer