Skip to main content

Vanochtend was het stroom eruit gevallen. Nadat de stroom weer terug kwam deed de modem het niet meer. Deze heb ik daarna gereset, alleen geeft hij alleen power, wielewaal en broadcast aan. Hoe kan dit en wat moet ik doen om hem weer normaal te laten werken?

Hoi @Berrie B. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Heb je alle stappen op onze Servicepagina al doorlopen? Als dit het probleem niet verhelpt wil ik je vragen om je gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kunnen wij het voor je uitzoeken. 


Hoi @Berrie B. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Heb je alle stappen op onze Servicepagina al doorlopen? Als dit het probleem niet verhelpt wil ik je vragen om je gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kunnen wij het voor je uitzoeken. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als dat niet het geval is, dan hoor ik dat graag!