Skip to main content

Ik zou graag een nieuwe experia box aanvragen wij hebben experia box v9 en is erg traag

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

De wifi valt vaker weg en is erg langzaam. Ik heb alles al een paar keer gereset maar helpt niet veel

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


leeg


Ik heb in twee andere topics al gereageerd.


Ik weet niet wat ik allemaal aan het doen ben ik ben hier helemaal leek in. Ik weet helemaal niet wat een topic is? sorry ik doe maar wat denk ik zo Mij excuses

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ik merk dat u niet bekend bent met een forum. KPN zal de berichten samenvoegen en samen met u een passende oplossing bieden. Misschien is het handig om te bellen met 0800-0402 en tegen de computer te zeggen dat u een medewerker wil spreken. Dan kunt u gewoon rustig u verhaal doen en kijken wat nodig is.


Hi @Thuiszorg2005, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Geen probleem dat je het forum niet helemaal snapt. Ik heb al je losse berichten samengevoegd in dit topic en we gaan samen met je wifi aan de slag. Het is inderdaad erg vervelend als de wifi traag is of vaak wegvalt. Ik zie dat @Jeroen Ruiter al heeft geantwoord op jouw vraag, waarvoor dank. :relaxed: We hebben een handige online tool die jouw wifi analyseert en ook verbetert. Dit is de Wifi Manager. Allereerst zal hij een aantal metingen uitvoeren, om na te gaan hoe de situatie is, vervolgens zal hij deze proberen te verbeteren. Na deze verbeteringen zal hij nogmaals een aantal metingen uitvoeren. Als dan blijkt dat de wifi niet voldoende verbeterd is, dan zal hij vervolgstappen aanbieden, om de wifi alsnog te verbeteren. Laat je weten of het gelukt is om de Wifi Manager te doorlopen en of deze het probleem heeft verholpen? Dit kun je doen door onderaan deze pagina onder het kopje ‘Reageer’ jouw reactie te plaatsen en vervolgens op ‘Verstuur’ te klikken. Ik zie je reactie graag tegemoet!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer