Skip to main content

Hoi kan ik de experiabox omruilen voor de v 10

ik moet regelmatig de v 9 opnieuw opstarten omdat mijn soundbar geen verbinding meer kan maken met de experiabox box.

Heeft het altijd zonder probleem gedaan maar sinds een maand alleen maar probleem nu

Hier kunnen alleen de KPN moderators helpen.

Opdat ze je vlot kunnen helpen zodra de wachtrij bij jouw vraag is… zou je alvast je gegevens in willen vullen in je forumprofiel. Daarmee geef je tevens toestemming voor hen om daarin te kunnen.


Dag @Heinm01. Van harte welkom hier. Als ik het goed begrijp wil je je Experia Box graag omruilen. In de regel ruilen we alleen modems om als er sprake is van een defect. Ik begrijp dat je vaak opnieuw op moet starten, omdat de verbinding met de soundbar verbreekt. Er zijn behoorlijk wat mogelijkheden waarom zoiets niet werkt. Is je reguliere verbinding wel goed: kun je alleen met je soundbar geen verbinding krijgen? Want dat impliceert een beetje dat het niet zozeer aan onze verbinding of Experia Box ligt, maar dat er iets is met een instelling niet lukt. Of met het koppelen of met het WiFi-bereik zelf. Heb je wel voldoende WiFi met andere apparaten in huis? 


Hallo @Heinm01. Gezien je niet meer hebt gereageerd, ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost via een andere weg. Als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt, laat het dan gerust weten.


Reageer