Skip to main content

wat ik niet begrijp is dat er bij KPN zoveel wordt geïnvesteerd in het winnen van nieuwe klanten, terwijl bestaande klanten achtergesteld worden. ik heb een 7 jaar oude experia box v9, deze zorgt voor een traag wifi signaal in de slaapkamers van 10 mbit. Ik heb de Wifi manager meerdere malen doorlopen, KPN gebeld, maar er is geen verbetering mogelijk, want dit is goed genoeg volgens hun. Waarom kunnen ze niet gewoon een nieuwe toesturen? We zijn toch al jaren klant van ze? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Conny74 , zolang het modem aan de technische eisen van KPN voldoet en niet defect is gaat KPN het modem niet vervangen omdat KPN er voor staat ‘groen’ bezig te zijn door duurzaam te werken. In jouw geval houdt dat dus in dat jouw modem dus pas vervangen wordt om eerder genoemde redenen.

 


wat ik niet begrijp is dat er bij KPN zoveel wordt geïnvesteerd in het winnen van nieuwe klanten, terwijl bestaande klanten achtergesteld worden. ik heb een 7 jaar oude experia box v9, deze zorgt voor een traag wifi signaal in de slaapkamers van 10 mbit. Ik heb de Wifi manager meerdere malen doorlopen, KPN gebeld, maar er is geen verbetering mogelijk, want dit is goed genoeg volgens hun. Waarom kunnen ze niet gewoon een nieuwe toesturen? We zijn toch al jaren klant van ze? 

Haalt u dichter bij de Experiabox wel een hogere snelheid? 


Hoi @Conny74. Welkom op het KPN Forum. Ik heb voor je vraag een eigen topic aangemaakt. Wanneer je de Wifi Manager gebruikt om de internetsnelheid in de slaapkamers te verbeteren, zou deze tool met een passende oplossing moeten komen wanneer je maar 10 Mbit haalt. Een nieuwe Experia Box is niet per se een oplossing. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN forum profiel? Daarnaast vindt je in het topic “Slechte wifi: oplossingen voor trage en wegvallende wifi” meer informatie over het verbeteren van jouw wifi verbinding.


We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we het graag van je!