Skip to main content

Mijn Experia Box ZTE H220N wordt heet en is bruin verkleurd. Kan deze omgeruild worden?
Ik heb geprobeerd dit te regelen via de link, die daarvoor bedoeld is. Maar, daar kan ik alleen tv-ontvangers selecteren en dus niet het modem, waarover dit gaat.

Hallo @GWO123456 , de omwissel tool kan dat inderdaad niet.

Bel dan met KPN klantenservice via 0800 0402. Tegen de computer zeg je “ik wil een medewerker spreken”. Vertel de klachten en deze Experia Box v7 wordt direct omgeruild voor een recent model. Heb je ook niet last van een hoog piepgeluid? Meld dat dan ook.


Hallo @GWO123456 , kijk eens via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Succes.

 


Helaas @JanD ,

Zoals topicstarter al had uitgevonden werkt deze omwisseltool niet voor een Experia Box v7

Moderator @Alex_P bevestigt dat ook in het volgende topic met een voorbeeld (klik hier).


@GWO123456 Welkom! Kun je je gegevens je postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel? Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. Dan wissel ik het modem voor je om. 
Als je daarna ook een reactie wilt typen, dan krijg ik een melding en kan ik, zodra ik aan het werk ben, meteen het modem omwisselen. 

 

 

 


Gevraagde gegevens zijn toegevoegd aan profiel


@GWO123456 Ik zie dat je gisteren rond half vijf contact hebt gehad m.b.t. de V7. Mijn collega heeft al een omruilafspraak voor je ingepland. :see_no_evil:
Wat kan ik op dit moment nog voor je betekenen?:thinking:


@GWO123456 Ik zie dat je gisteren rond half vijf contact hebt gehad m.b.t. de V7. Mijn collega heeft al een omruilafspraak voor je ingepland. :see_no_evil:
Wat kan ik op dit moment nog voor je betekenen?:thinking:


Klopt inderdaad. Ik wacht nu op bericht dat ik het modem kan omruilen. Wat mij betreft kunnen we deze chat sluiten.