Skip to main content

Heb al een tijd problemen met de experiabox ZTE H220N. Draadloos is zeer traag. Kpn heeft de box gereset, maar het probleem blijft. M'n TV geeft nu aan dat ik de wps-knop moet gebruiken. Deze knop zit niet op de box. hoe nu verder?

Hoi @troost ,

die experia box kan worden omgeruild.Dan zou ik vragen om een v10 want de v10a en box12 zullen geen vooruitgang zijn.


wps zit er trouwens wel op.

bij het pijltje

 


de v10a heeft maar 1 lampje wat ik zeer irritant vind.

de box 12 heeft meerdere problemen:

1:bij mij werken de hp laptops er niet op.

2:wifi ongeveer 2,5 keer minder sterk dan de andere experia boxen

3:na meerdere keren in de webinterface ingelogd te hebben krijg je een foutmelding.

4:huawei telefoons schijnen ook problemen op de wifi te geven

Dus vraag alsjeblieft om de v10!Die werkt veel beter!Dat is door heel veel mensen erkent!

PS:is de huidige h220n ook vergeeld?


Hallo @troost , als je KPN klantenservice belt via 0800-0402 (gratis nummer) dan wordt deze Experia Box direct omgeruild. Deze modem vertoont soms meerdere problemen zoals haperende WiFi, een geel verkleurde kast of wordt (te) warm en voldoet dus niet meer aan de huidige eisen van KPN.

 

Hoi @troost ,

die experia box kan worden omgeruild.Dan zou ik vragen om een v10 want de v10a en box12 zullen geen vooruitgang zijn.

Vragen naar een bepaald type heeft geen zin. Je krijgt wat beschikbaar en/of noodzakelijk is.


 

 

Vragen naar een bepaald type heeft geen zin. Je krijgt wat beschikbaar en/of noodzakelijk is.

soms wel,een onderliggende afdeling kan een type kiezen.


@martijn197108 Nog even een zijstap naar jouw eerdere reactie:

martijn197108 schreef:
de box 12 heeft meerdere problemen:

   1:bij mij werken de hp laptops er niet op.

Betreft dit het gebruik van WiFi? Dan zou dit probleem te maken kunnen hebben met de standaard instelling van de KPN Box 12 op WiFi-6 waar de laptops mogelijk niet mee om kunnen gaan.

Kijk eens in het volgende topic, waar ik eerder uitlegde hoe je WiFi-6 in de KPN Box 12 uitschakelt.

 


Ja,bij de wifi.ik zal het even doorlezen!


Hallo @troost, ik zie dat je al flink wat adviezen hebt gekregen, top! Heb je inmiddels telefonisch contact gehad? En is een omruil in werking gezet? Als ik nog iets voor je kan betekenen hierin, laat je het dan weten?


inmiddels contact opgenomen: de experiabox(V7!!!) wordt omgeruild.


@martijn197108 Nog even een zijstap naar jouw eerdere reactie:

martijn197108 schreef:
de box 12 heeft meerdere problemen:

   1:bij mij werken de hp laptops er niet op.

Betreft dit het gebruik van WiFi? Dan zou dit probleem te maken kunnen hebben met de standaard instelling van de KPN Box 12 op WiFi-6 waar de laptops mogelijk niet mee om kunnen gaan.

Kijk eens in het volgende topic, waar ik eerder uitlegde hoe je WiFi-6 in de KPN Box 12 uitschakelt.

 


Dat heeft niet geholpen,er is een monteur geweest die zei dat dit vaker voorkwam en heeft hem voor een v10 omgeruild.


Dat heeft niet geholpen,er is een monteur geweest die zei dat dit vaker voorkwam en heeft hem voor een v10 omgeruild.

Met die opmerking van de monteur kan ik niet zo veel, ook jouw laptops kunnen samenwerken met de Box 12. Maar met de omruil naar v10 ben jij niet ongelukkig begrijp ik uit jouw eerdere opmerking.


Klopt,ik ben er wel blij mee:wink: