Skip to main content
Beantwoord

experia v10A

  • January 4, 2021
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik ben nu een kleine 4 uur bezig. Lampje blijft op rood. Ik heb de volgende zaken gedaan:

  • aan en uitzetten
  • elektra er af gehaald ( 10 minuten)
  • reset knop gebruikt ( na ruim een half uur blijft het rood)

Kan iemand mij uitleggen wat ik verder moet doen?

 

Groeten, Paul

 

NB nu aan het internetten via mijn databundel

 

Beste antwoord door PauldeK

Inmiddels samen met de monteur een nieuw modem geplaatst 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Nieuwkomer
  • January 6, 2021

Hi Paul,

Er vanuitgaande dat alles juist is aangesloten aan jou kant, zou ik de klantenservice bellen. In principe moet hij na een reboot en zeker na een reset gewoon zelf contact maken. Na een reset gaan alle instellingen terug naar de standaardinstellingen van KPN; als het daarmee niet lukt contact te maken met KPN, tja dan moet er aan hun kant iets gedaan worden.

 

Groeten,

(ook) Paul


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • January 8, 2021

Inmiddels samen met de monteur een nieuw modem geplaatst