Skip to main content

Onze experia v10a doofde plots de lichten, alhoewel de voeding in orde bleek te zijn. Geen storingen in de buurt, wil nu niet meer opstarten, lastig zonder internet & tv. Reset geen reactie, soms bij stroomtoevoer (aanzetten) een roze bliepje…….

monteur pas over 5 dagen, iemand een idee hoe het vernieuwen te te versnellen?

Hi Willem, welkom hier. 

Begrijp ik het goed dat je op dit moment helemaal geen internet meer hebt? Heb je ook je modem gereset door het resetknopje ingedrukt te houden tot de modem herstart? 

Ik hoor graag van je. 


Dat deed, met de paperclip, geen succes


Wat jammer dat een reset het probleem niet heeft verholpen. Ik begrijp uit jouw bericht dat er pas over 5 dagen een monteur bij jou thuis kan langskomen. Heb je deze afspraak al gemaakt met onze monteur? Ik verwacht dat deze monteur wel nodig is om deze storing te verhelpen. Wil je jouw naam. postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij jou verbinding eens doormeten, wellicht komen we nog iets bijzonders tegen.  


Ik heb het klantnr en overige genoteerd…afspraak met monteur is er ook al, maar dat duurt nog lang….


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist jouw verbinding doorgemeten en het lijkt er op dat er iets mis is met de verbinding voor de ExperiaBox. Hier moet toch echt een monteur naar kijken. Ik heb geprobeerd om de afspraak met onze monteur te vervroegen, maar dat is helaas niet gelukt. Ik had het je heel graag anders willen vertellen, maar er zit dus niets anders op dan de afspraak met onze monteur af te wachten. 


Dank voor de inzet 🍀


Graag gedaan. Ik hoop dat je weer snel online bent!


Ik begreep vandaag van een andere cliënt dat experia modems hier lokaal, bij de jumbo kunnen worden geruild?

klopt dat, en aan welke voorwaarden moet ik daartoe voldoen?


Dat kan pas wanneer onze systemen, na het doormeten van jouw verbinding, aangeven dat er een defect zit in jouw ExperiaBox. In dat geval moet de ExperiaBox worden omgeruild en wordt er een nieuw modem verstuurt naar het dichtstbijzijnde servicepunt. Dat kan in jouw geval de Jumbo zijn. 

Dat is in jouw geval helaas niet mogelijk omdat ons systeem aangeeft dat er waarschijnlijk iets aan de hand is met de verbinding zelf, vandaar ook een afspraak met één van onze monteurs. Mocht er toch een defect zijn in jouw ExperiaBox, dan heeft de monteur ook een nieuw modem bij zich.


David constateerde vanmiddag dat wanneer de lampjes uit zijn, bij intacte 12V voeding het probleem in het modem zit, is dat onjuist?


Ik zou graag het voordeel van jullie twijfel krijgen, alles via 4G wordt ook prijzig…..


Dat is lastig te zeggen op afstand. Ik zie dat je gisteren al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat er een nieuwe wordt toegestuurd en dat de afspraak met onze monteur is geannuleerd. Laat je mij weten of een nieuw modem het probleem verhelpt?