Skip to main content

Sinds vanmiddag een nieuwe experia v10 a box geïnstalleerd, maar krijg op de laptop en telefoon geen Wi-Fi. Met de klantenservice gebeld. Na een reset deed de Wi-Fi het, maar nadat ik de telefoon neerlegde was de Wi-Fi ook weer weg. Weer een reset gedaan, maar krijg een paar seconden verbinding en dan valt de Wi-Fi weer weg..  

Had u voorheen een andere Experiabox? Of bent u nieuwe klant? 


Ja, we hadden eerst de experia v 9. 

 


En u verwacht dat de v10a hetzelfde netwerk uitzend als de v9. Toch? 


Deze nieuwe box heeft ook een nieuwe netwerknaam en wachtwoord. 


Deze nieuwe box heeft ook een nieuwe netwerknaam en wachtwoord. 

Daar was ik al bang voor dat u dat denkt. Maar mogelijk staat de netwerknaam van de oude v9 bij KPN opgeslagen en dan neemt de nieuwe Experiabox deze over. Kunt u dat controleren? Is het oude netwerk beschikbaar?


Nee, het oude netwerk is ook niet meer beschikbaar 

 


Hi @Snijder007, Welkom hier op ons KPN Forum! Excuses voor mijn late reactie. Het is hier momenteel erg druk. Stiekem hoop ik dat je inmiddels hebt gebeld of gechat met een van mijn collega's en dat de wifi het weer doet. Als dit niet zo is, laat het dan vooral weten, dan duik ik meteen voor je in de systemen. 
Kun je je gegevens alvast invullen in je profiel? Die heb ik nodig om aan de slag te gaan. Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende.  


Hi, het is ondertussen al opgelost hoor! Toch bedankt. Mijn broertje wist gelukkig hoe ik in kon loggen in de experia box en daar moest iets ingeschakeld worden wat uit stond.. Heel stom, kleinigheidje. Maar je moet het wel net weten.


Goed om te horen dat het zo snel (en eenvoudig) was opgelost. Bedankt voor het melden en fijne zondag nog! :blush:


Reageer