Skip to main content

Tot mijn verbazing Lees ik daarnet ergens op dit forum dat alle oude experiaboxen vervangen zouden zijn. Ik heb hiervan nooit iets gehoord of over gelezen totdat mijn tv / WiFi weer voor de zoveelste x niet of nauwelijks werkt. Ik heb de experiabox v7 volgens mij al vanaf 2012 in huis en ik zou mij kunnen voorstellen dat deze gewoon een beetje aan het einde van zijn levensduur is geraakt. Kan iemand mij vertellen hoe ik een nieuwer model mag en kan ontvangen? Hoor graag.

@Simone70 

Via deze tool en volg de stappen 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


@Simone70 @peter-keetfm 

Zover ik weet lukt dit niet via deze tool.

Een moderator zal behulpzaam zijn met het omwisselen van het verouderde modem. Dat kan wel enige dagen duren, want het is druk. 


Die tool werkt inderdaad niet voor het omruilen van een v7 Box (zie dit topic). Je kan ook 0800 0402 bellen en vragen naar een medewerker, maar daar is het regelmatig ook heel druk.


Dag @Simone70 Is het inmiddels al gelukt om de V7 om te wisselen voor een nieuwere variant? 


Ha Bart, Er komt zaterdag een monteur omdat er ook problemen met mijn lijn zouden zijn, die is volgens moderator Erwin ‘problematisch’. Ik heb begrepen dat de monteur ook spullen bij zich heeft indien deze vervangen moeten worden. Hopelijk geldt dat niet alleen voor een nieuwe modem/router maar ook voor tv-kastjes (?), want ook die rammelt af en toe….


Dank voor de update, @Simone70 ik zie dat je inderdaad twee topics hebt aangemaakt. Ik laat de afhandeling dan verder aan collega Erwin over. Ik weet zeker dat het goed zal komen! 


Reageer