Skip to main content

De Voedingskabel/Stroomkabel van mijn Experia Wifi is stuk. 

 

De Experia Wifi versterker krijgt daardoor geen voeding (Stroom).

 

Kan ik vaste klant gratis een nieuwe Voedingskabel/ Stroomkabel ontvangen?

 

Hartelijk dank.

 

De heer Jansen

Goedemiddag @RichardJa, welkom! Dat is niet fijn dat de kabel stuk is! U kunt hier wachten op het forum totdat een moderator dit topic oppakt en u verder kan helpen zodat u een nieuwe kabel krijgt! Er zitten wel wachttijden aan, het is druk, dus u komt vanzelf aan de beurt. U kunt ook de klantenservice bellen door te bellen met 0800-0402, of via de geautomatiseerde chat. Hopelijk heb ik u zo verder geholpen en wordt uw probleem snel opgelost!


Beste @RichardJa, welkom! Heb je inmiddels gebeld met ons? Anders kijk ik graag of we 'm om kunnen ruilen voor je. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 


Beste Marcus,

Ik heb nog niet gebeld met KPN.

Ik heb mij formprofiel verder aangevuld.

Ik zie de nieuwe voedingskabel tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

 

Richard Jansen 


Bedankt! Hoe heb je destijds deze Experia Wifi gekocht/gekregen? Weet je nog wanneer dit is geweest? Ik kan geen losse adapters sturen, maar omdat je 'm niet vanuit de Wifi Manager hebt gekregen, kan ik niet meteen een nieuwe sturen. 


Die heb ik destijds aangekocht via de KPN website.

 

Ik weet niet meer waneer dat is geweest 


Dan kan je het beste even contact opnemen met Ceva Logistics via 070-301 39 88 , als je denkt dat het nog binnen de garantie van twee jaar valt. Kijk wel even of je nog iets van een aankoopbon of bankafschrijving kan vinden.