Skip to main content

Experia Wifiversterker nr 1 werkt goed, maar nr 2 niet:  Spanning oké groene led brandt. Blauwe led bij wifi logo brandt niet! Wat te doen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Je hebt ze allebei bekabeld aangesloten op de experiabox? Even er van uitgaande dat het de experia wifi betreft. Dus vierkant zwart.


Klopt Joep. Vierkant zwart. Bekabeld. 1 in de kelder via bekabeld netwerk. Nr 2 rechtstreeks op het Experia modem. Deze laatste heeft geen brandend blauwe led. Wel spanning groene led.

 


Je hebt de app gebruikt voor tijdens het installeren?


Geen App? gebruikt. Welke App bedoel je?


Het is niet echt nodig maar het zou een hulpmiddel nu ben zijn.

 


Dag @JacquesBTH. Van harte welkom hier. Als het blauwe LEDje niet brandt, betekent dit dat de Experia WiFi niet (correct) met de Experia Box is verbonden. Ik zie dat @Joep1965 je al op weg helpt. Heb je de tweede Experia WiFi ook al een reset gegeven? Dit doe je door de resetknop achterop ingedrukt te houden, totdat alle LEDjes oplichten. Ik lees graag of dat heeft gewerkt. 

En verder: zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Hallo @JacquesBTH. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het inmiddels gelukt om de tweede Experia WiFi weer aan de praat te krijgen? Laat het gerust weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt.


We hebben meerdere Experias 3 of 4  Waarvan er 1 op meerdere plaatsen uitgeprobeerd niet werkt. Dwz blauwe lampje werkt niet. 
Gezien de Corona problemen ben ik niet regelmatig in het pand van BTH. Kan ik de kapotte Experia omruilen bij KPN winkel? Of in ieder geval laten testen?


We hebben meerdere Experias 3 of 4  Waarvan er 1 op meerdere plaatsen uitgeprobeerd niet werkt. Dwz blauwe lampje werkt niet. 
Gezien de Corona problemen ben ik niet regelmatig in het pand van BTH. Kan ik de kapotte Experia omruilen bij KPN winkel? Of in ieder geval laten testen?


Heb je de Experia WiFi via een KPN winkel aangeschaft? In dat geval kun je de Experia WiFi omruilen via een KPN winkel. Ik zie dat de KPN winkel in Eindhoven open is. Als je de Experia WiFi online hebt aangeschaft, kun je dan in je profiel je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder invullen? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.


Probleem opgelost. Heb Experia omgeruild in een KPN winkel en werkt alles weer naar behoren. 
bedankt voor reactie op mijn vraag.


Mooi dat je de Experia WiFi hebt kunnen omruilen en nu alles weer werkt zoals het hoort. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.