Skip to main content

Sinds zo'n 1,5 jaar heb ik twee Experia WiFi (die zwarte) van KPN. De ene staat op zolder en doet het prima.

De andere staat op mijn slaapkamer, maar volgens mij is die defect, want:

de lampjes geven niets aan;

als ik de Experia WiFi reset en opnieuw opstart brand heel even het linkse groen lampje;

met de knop aan de zijkant zouden de lampje aan/uit gezet moeten kunnen worden, die werkt echter niet meer;

Ik zie deze Experia WiFi ook niet meer in de aangesloten apparaten op de router

 

Ik heb de Experia WiFi nu een dag helemaal losgemaakt van alle kabels en daarna weer aangesloten: nog steeds geen resultaat.

 

Wat moet ik hiermee?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hallo @lphrtr , als je de Experia Wifi's eens omwisselt verplaats je dan ook het probleem?

 


Allemaal al gedaan. Die ene is en blijft defect.


Hallo @lphrtr , zo te lezen zitten ze nog binnen de garantie (2 jaar).

Met de aankoopbon kun je naar de lokale KPN winkel gaan voor reparatie of vervanging van he defecte apparaat.

 

 


@lphrtr

Je kunt ook even wachten tot een webcare het hier op pakt 

Geduld en je word hier geholpen met een oplossing 

 


Welkom bij ons op het forum @lphrtr, zo te zien heb je de bewuste Experia WiFi al goed getest en is de enige conclusie dat het apparaat inderdaad niet meer werkt. Het vervangen kan op verschillende manieren zoals je ziet aan de reacties van Jan en Peter. Is het inmiddels gelukt? Als ik nog met je mee kan kijken hiernaar hoor ik het graag. Je kunt je forumprofiel dan ook volledig invullen, dan kan ik meteen voor je aan de slag.


Het forumprofiel is nu ingevuld.


Dank je @lphrtr, ik heb een nieuwe Experia WiFi voor je naar een servicepunt in de buurt gestuurd. Ik stuur je ook een privébericht met de details hierover, zodat je weet waar je 'm kunt ophalen. Ik hoor daarna graag van je of het gelukt is.


Hartelijk dank!