Skip to main content

Beste,

Wij hebben een experia v10 modem in huis en hierop is door de KPN monteur 2x een Experia Wifi versterker aangesloten. Dit heeft een tijd goed gewerkt. 

Echter werkt de 2e (op de 1e verdieping) niet goed meer. De 1e staat op de begane grond en doet het uitstekend. Er is overigens tussen het moment dat het wel en niet meer werkte niets veranderd aan locatie van de versterker of iets dergelijks.

Ik heb inmiddels allerlei dingen geprobeerd (uit/aan, factory reset, kabels ect.) maar bij het 4e lampje gaat niet aan bij de 2e versterker. En krijg geen wifi verbinding. Als ik de TV ontvanger er op aansluit doet die het overigens wel (na heel wat pogingen).

Alvast dank voor de reactie.

 

Mvg,

Rik

Hoi @NenR, welkom op het forum!
Kun je allereerst de experia wifi's eens met elkaar omwisselen? Ik ben wel benieuwd of het probleem dan meeverhuist!
Daarnaast zou je ze ook allebei via de KPN Thuis app een keer opnieuw in kunnen stellen. Dat wil vaak ook nog een eind helpen.

Als dit alles het niet oplost, kun je dan toelichten hoe je je netwerk verder hebt ingericht?
Wil je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik ook even mee!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het inmiddels opgelost is. Anders hoor ik het graag!