Skip to main content

Goedemorgen, Een van onze Experia wifi punten is ermee opgehouden. Ik heb al van alles geprobeerd. resetten naar fabrieksinstellingen / firmware etc etc.   Wat is de garantietermijn op deze apparaten ?

Hoi @Pmaasland, welkom bij ons op het forum. De garantie daarop is net zoals alle elektronische apparatuur 2 jaar, op de plek waar je het hebt gekocht. Als dat bijvoorbeeld in een winkel was, is de garantie daar geldig. Maar voordat we daar naar kijken ben ik eerst nog benieuwd wat deze Experia Wifi precies (niet) doet, kan je dat vertellen? Je zegt ook dat het een van de Experia Wifi's is, je hebt er meerdere in huis dus? Wat gebeurt er als je deze op de plek van een van de anderen zet en andersom. Gaat het probleem dan mee met het kastje, of blijft het dan bij die locatie? 


Hoi @Pmaasland, welkom bij ons op het forum. De garantie daarop is net zoals alle elektronische apparatuur 2 jaar, op de plek waar je het hebt gekocht. Als dat bijvoorbeeld in een winkel was, is de garantie daar geldig. Maar voordat we daar naar kijken ben ik eerst nog benieuwd wat deze Experia Wifi precies (niet) doet, kan je dat vertellen? Je zegt ook dat het een van de Experia Wifi's is, je hebt er meerdere in huis dus? Wat gebeurt er als je deze op de plek van een van de anderen zet en andersom. Gaat het probleem dan mee met het kastje, of blijft het dan bij die locatie? 

Hallo Jasper, we hebben er 3 in huis. Een experiabox doet eigenlijk helemaal niets meer. Lampjes branden wel maar hij reageert niet meer. Ik heb hem verwisseld met de box op zolder en nu hebben we het probleem op zolder. Het ligt dus niet aan de bekabeling etc.  Ik het het kastje als gereset naar fabrieksinstellingen en firmware ge-update etc maar krijg hem niet meer aan de gang.  Ik heb ze afgenomen tijdens de installatie door de monteur van KPN. 


Dan ligt het duidelijk aan het apparaat zelf inderdaad, ik ga met je meekijken. Zou je daarvoor jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


geregeld.


Dank je voor de gegevens @Pmaasland, ik heb daarmee een nieuwe naar je opgestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?


Goedemorgen Jasper. De nieuwe box ontvangen aangesloten en het probleem is verholpen.

Mijn complimenten voor de afhandeling.   Moet ik de oude box nog terug sturen ?

Bedankt. 

Mvg Patrick 


Graag gedaan @Pmaasland, goed om te lezen dat het is verholpen! :slight_smile:

De oude kan je inderdaad naar ons terugsturen, dit kan je (gratis) naar onderstaande adres doen:

Kpn
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn