Skip to main content

Hallo,

Sinds een tijdje werken mijn experia's niet meer lekker. Ik heb er 4 door het hele huis en de basis is een V9, waarvan de wifi uit staat (zoale het hoort)

De experia die in de huiskamer staat redt het niet eens meer om in de hele huiskamer wifi mogelijk te maken. Eerder werkte het wel. 

Van het weekeind alles op een ander kanaal gezet, maar dat werkt ook niet.

Het lijkt bijna wel of het vermogen is teruggeschroefd…

De firmware is helemaal bij.

Groeten Vincent

 

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Vincent M., welkom hierl 

Wat balen dat de wifi niet meer is zoals het was. Dat is natuurlijk niet fijn. Nu heb je al de kanalen aangepast maar dat helpt ook niet. Heb je de wifi tips al eens doorlopen? Zorgt dat voor verbetering? Want hier staat ook de wifi manager, die kun je doorlopen en zorgt ervoor dat jouw wifi geoptimaliseerd wordt.  


Hoi Bart,

 

Ik heb dat ooit eerder gedaan  en toen in totaal 4 experia's gekregen/aangeschaft. 

 

Goed idee om het weer een keer te doen. Ik zie dat er in de manager nu heel veel instellingen kan aanpassen.

 

Alleen even down time zien te regelen bij de familie  en de telefoon van mijn vrouw die er het meeste last van heeft.

(Ga gewoon ergens anders  zitten was niet het juiste antwoord 😉 )

 

Groeten,

Vincent 


Haha. De manager is niet al te lang geleden vernieuwd inderdaad. Ook de omgeving kan veranderd zijn dus het kan geen kwaad om de wifi manager weer eens te doorlopen. Succes. Ik ben benieuwd.