Skip to main content

Vandaag heb ik 2 experia wifi versterkers ontvangen. Hiervan is 1 goed aangesloten. De ander doet het niet. Alleen het lampje van "power" brand groen maar de rest van de lampjes staan uit. Wanneer ik via de kpn thuis app probeer te installeren geeft hij aan dat het apparaat niet wordt gevonden. Zie foto.

 

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:

- andere kabels gebruiken

- modem herstarten

- experia wifi resetten (doet hij niet) 

- wps knop 1 seconde indrukken

- wps knop langer indrukken

- wps knop van modem indrukken en vervolgens de wps knop van de experia wifi

 

Naar mijn idee alle mogelijke opties gehad? Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb ze dus pas net binnen en 1 lampje brand, dus ik ga er dan wel vanuit dat hij het doet? Maar mogelijk is hij toch kapot? 

 

Alvast bedankt!

Ze zijn wel allebei met een kabel aangesloten op de experiabox?


Ja ze zijn beide aangesloten aan de experiabox.


Als ie echt niet wil resetten dan moet ie haast wel kapot zijn. Meer kan je niet doen.  En heb je em ook al een keer op de kabel aangesloten van degene die het wel doet?


Dat zal dan inderdaad helaas wel zo zijn.. Ja zeker ik heb de kabels verwisseld maar dat haalde ook niks uit. Dus het ligt echt aan de versterker zelf en niet aan de kabels. Ik zal morgen anders wel naar kpn bellen. Bedankt voor het meedenken! 


Altijd balen dat soort dingen. Inderdaad even bellen dan komt het vast goed. 


Hoi @Tjesse en welkom op het forum! Is het nog gelukt om telefonisch contact op te nemen hierover en, zo ja, wat was de oplossing? 


Hallo @Sanne_M , ik heb telefonisch contact gehad en de experia wifi bleek defect! Vervolgens langs de winkel gegaan om hem in te wisselen maar hij was helaas niet op voorraad. Nu wordt er een nieuwe opgestuurd en moet ik de defecte retourneren. Dus hopelijk is daarmee het probleem opgelost! 


Fijn! Bedankt voor de terugkoppeling en mooi dat er een nieuwe onderweg is. 😄 Goede hoop dat dit de oplossing is, maar mocht dit niet het geval zijn dan weet je ons te vinden! 


Reageer