Skip to main content

Ik heb waarschijnlijk deels hetzelfde probleem maar weet dat niet zeker.

 

Ik heb maar 1 superwifi punt aangesloten en deze natuurlijk ook via de modem aangesloten staan. Eerst brandde deze altijd groen. Later knipperde hij en opeens was hij rood.

Ik dacht ik reset hem een keer en kijk wat er gebeurt. 

Beter niet kunnen doen denk ik, hij knippert even groen en gaat daarna uit.

Ook gebruik gemaakt van de app met het scannen van de QR code maar het punt schakelt uit en hij is de Wi-Fi kwijt.

HELP

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Robert1981, welkom terug! Dit klinkt inderdaad niet zoals het hoort. Is het gelukt om de Experia Wifi weer werkend te krijgen? Heb je hem, bij het herinstalleren, ook eerst gereset? Zo niet, wil je dat nog eens proberen? 


Ja het is gelukt, 

Ik heb de 2e als eerst geplaatst die werkte wel gelijk.

Daarna de andere opnieuw aangesloten en toen moest hij eerst updaten voordat hij weer werkte. Dus dat was waarschijnlijk het probleem. 

Nu op alle verdiepingen goede Wi-Fi dus iedereen is blij hier.

Nu eens kijken voor een uitgebreider abonnement, voorheen had ik meer kinderzenders en kon ik een week terugkijken dus eens kijken wat er veranderd is . . . .


Goed om te horen dat de Experia Wifi het weer doet, Robert!

Wat betreft je pakket: Terugkijken is in de basis pakket onafhankelijk. Hoe lang je iets kunt terugkijken hangt af van de zender en soms ook het specifieke programma. Voor de meeste NL zenders is het ongeveer een week. Bij buitenlandse zenders kan het minder zijn. 

Als je ook zenders denkt te missen, check dan of je wellicht een zenderpakket hebt uitgezet (maar dan zou je daar per e-mail een bevestiging van moeten hebben gehad). Of dat je niet per abuis zenders hebt verborgen (onder instellingen).


Helaas is het 2e wifipunt welke ik boven had gezet weer uitgegaan, in ieder geval het lichtje.

Ook was deze erg warm toen ik hem beet pakte.

 

Helaas dus maar 1 werkende in huis aanwezig op het moment . . . . .


En ik had ook een bericht gekregen van Hussel dat ik nog maar 1 product op mijn adres heb terwijl via de app beide producten op dit adres zijn gezet.


Ai, dat is naar, Robert. Ik heb gekeken naar je gegevens. Bij je mobiele abonnement zie ik in de systemen een ander adres staan dan dat je in de postcode en huisnummer velden hebt ingevuld. Wil je deze gegevens nakijken in je forumprofielen aanpassen waar nodig? Laat even weten als je dat gedaan hebt, dan kijk ik dit met en voor je na.


Goedemiddag Erik,

 

Als het goed is is dat vorige week al gedaan door de klantenservice. Bij een van de 2 staat 2x 50 in plaats van 1 keer.

Daarnaast werkt er 1 wel goed en de ander niet dus dat zal ook niet het probleem zijn.

 

M.v.g.

Robert

 


Ik heb me profiel bijgewerkt op het forum, dit was nog mijn oude adres


Dank je, Robert. Ik denk dat er wat betreft het Husselbericht dat je kreeg wat vertraging zat in het verwerken van adresdingen. Ik zie hier nu zowel het vaste als je mobiele abonnement netjes gekoppeld staan, en beide op het goede adres.

 

Wat betreft de Superwifi die zo heet wordt. De collega die je op de 22e sprak heeft genoteerd dat je met deze Superwifi naar de winkel zou gaan. Heb je dat ook gedaan? Dat lijkt me namelijk de handigste manier. Als je daar dan aangeeft dat het apparaat erg heet wordt en niet goed werkt kunnen ze hem daar vervangen.


Helaas nog niet gedaan, gewoonweg nog geen tijd voor gehad.

Hoop er binnenkort even tijd voor te hebben, Als het is gelukt laat ik het zeker even weten