Skip to main content

Hi, op de Experiabox 12 brand alleen het power lampje groen en schakelt over naar niets of naar rood. Alle online opties van KPN om het probleem te verhelpen al geprobeerd maar niets werkt. Iemand een suggestie?

Hoi @rickgeenjaar, welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Kun je ook toelichten hoe je de experiabox aangesloten hebt zitten op je KPN aansluiting? (eventueel met foto's als dat makkelijker is)


Hi Thomas, dank je reactie. Ik heb mijn profiel ingevuld en hierbij ook de foto’s van de aansluiting.

 


Bedankt voor de foto @rickgeenjaar, dat het ethernetlampje uit is betekent dat de NT geen verbinding heeft met de experiabox. Hoe heb je die rode kabel daarop aangesloten zitten?


Ja, die brand nu ook weer

 

 


Em aan de voorkant brand alleen het power lampje dat ook af en toe uit gaat

 


Ik heb jouw verbinding doorgemeten en kan deze storing helaas niet op afstand verhelpen. Zou je nog eens de NT 2 minuten stroomloos willen maken en daarna de ExperiaBox resetten? Als dit het probleem niet verhelpt dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) om een afspraak te maken met één van onze storingsmonteurs. Je kan dan gelijk aangeven wanneer het jou goed uitkomt en mijn collega kan deze afspraak gelijk inplannen. Als je wilt dat ik een afspraak inplan met een monteur, laat dan hier even weten wanneer jou het beste uitkomt. 


Ik zie hier dat er een nieuwe Experia Box is opgestuurd, @rickgeenjaar. Is het probleem daarmee ook verholpen?