Skip to main content

Na de Wifi manager krijg ik het advies over te stappen naar de Experiabox 12. Dat wil ik wel doen (gebruik nu nog de experia 9) maar wil ook minimaal 1 super wifi punt. Ik probeer deze te bestellen maar dat lukt niet? (39,95 voor bestaande klanten) 

Wil ook nog de Netgear GS105E switch mee bestellen.

Wat kan ik doen? 

 

Werkt de v9 nog goed??


Ja maar met 2 extra versterkers en  nu moeten we steeds handmatig schakelen tussen 3 netwerken. (experiabox en 2 “oude” versterkers) Het moet er toch een keer van komen en met de nieuwe wifi6 versterkers lijkt mij dit wel een goed moment. 


Heb je nu de oude dualband versterkers of de kleine zwarte experia wifi's? De box 12 heeft wat kinderziektes helaas. 


De oude dualband (witte) bedraad aangesloten. Heeft tot heden behoorlijk probleemloos gewerkt. Heb nu wel regelmatig storing op één van de twee.


Ja die zijn inderdaad al op leeftijd.  Ik denk dat de wifimanager een beetje van slag is. Kan je helemaal niets bestellen?


Wel de experiabox 12 maar dan loopt het vast.  Ik zal het straks nog eens proberen en anders neem ik morgen wel even contact op met KPN.


Hoi @marto58, goed om te zien dat je op weg geholpen bent door Joep. Hoe staat het er intussen voor, ben je verder gekomen? Heb je onze Wifi Manager al geprobeerd in een andere internetbrowser? Soms helpt dat, als je er niet uit komt. Laat het gerust weten als je vragen hebt.


Beste @Alexandra 

Via de wifi manager kom ik bij de bestellijst. Ik kies voor de Experiabox 12 als vervanger voor de huidige box 9. (Gratis) maar kan geen 2 super Wi-Fi punten bestellen (39,95)   Ik begrijp dat het nog niet werkt met de box 12??

Martin


@marto58 Hmm, dat is gek. Voor zover ik weet moet je de opties die jij wilt hebben kunnen kiezen. Kan je wel voor SuperWifi kiezen als je die eerst aanklikt, zonder eerst de KPN Box 12 aan te klikken? En maakt het verschil vanuit een andere internetbrowser, of als je de Wifi Manager vanaf een ander apparaat gebruikt?

Als je er niet uit komt met de Wifi Manager en liever direct contact hebt, kan je ook bellen of chatten met onze klantenservice


@marto58 Hmm, dat is gek. Voor zover ik weet moet je de opties die jij wilt hebben kunnen kiezen. Kan je wel voor SuperWifi kiezen als je die eerst aanklikt, zonder eerst de KPN Box 12 aan te klikken? En maakt het verschil vanuit een andere internetbrowser, of als je de Wifi Manager vanaf een ander apparaat gebruikt?

Als je er niet uit komt met de Wifi Manager en liever direct contact hebt, kan je ook bellen of chatten met onze klantenservice

Bedankt. Zojuist contact opgenomen en get is geregeld!