Skip to main content

De Experiabox wordt heel erg warm in het midden en slaat op die plaats geel uit.Is ook al een oud bakje...

Beste @Stanny 

Als het om de H220N V7 gaat dan kun je die omruilen, via deze onderstaande link kun je de H220N V7 omruilen voor een nieuwere versie modem: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat het apparatuur dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.


Bedankt Dennis.Als ik deze tool gebruik,wordt de tv ontvanger als ongeschikt aangevinkt,maar kan ik niet de experiabox H220N selecteren.


Ik zou de tv ontvanger omruilen. Is de modem warm of echt heel heet? Als deze gewoon warm is en functioneert, is er geen reden om hem om te ruilen. Verkleuring lijkt mij na zoveel jaar wel normaal, maar inschatten op afstand is lastig. Ruil de ontvanger om en vul hier je profiel aan. Medewerkers zullen binnen enkele dagen reageren en beoordelen of een nieuw modem nodig is. Zo ja, geef aan of je dit prettig vind en bij een positieve beoordeling kunnen zij direct een nieuwe toesturen.

 


Je kunt bellen naar 0800 0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt. En tegen de medewerker dat je de Experiabox wilt vervangen.

Ik neem tenminste aan dat het om dit modem gaat?

 


Hallo @Stanny ,

De V7 is inmiddels verouderd en wordt op verzoek van de klant altijd omgewisseld voor een moderner modem. 
 

De tool die @Dennis Schreve vermeld. is daar echter niet geschikt voor. 


 

KPN is hiervoor wel gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Spreek in: ik wil een medewerker spreken)

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Je kunt bellen naar 0800 0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt. En tegen de medewerker dat je de Experiabox wilt vervangen.

Ik neem tenminste aan dat het om dit modem gaat?

 

Inderdaad


Hallo @Stanny ,

De V7 is inmiddels verouderd en wordt op verzoek van de klant altijd omgewisseld voor een moderner modem. 
 

De tool die @Dennis Schreve vermeld. is daar echter niet geschikt voor. 


 

KPN is hiervoor wel gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Spreek in: ik wil een medewerker spreken)

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

@Stanny 

Heb je al gebeld? 

Als het geen haast heeft, dan kan het ook via het forum. De gemiddelde reactietijd van een moderator is momenteel ongeveer vijf dagen.   

Zou dan je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier dan even een seintje wanneer dit gedaan is.


De tool die @Dennis Schreve vermeld. is daar echter niet geschikt voor. 

@Noordzee dan vind ik die Tool misleidend, er staat toch duidelijk apparatuur controleren en omruilen:

Dan zou daar moeten staan: TV ontvangers controleren en omruilen. Maar goed dat je dit zegt dan weet ik het in ieder geval. 


@Stanny is het inmiddels wel gelukt om jou tv ontvanger om te ruilen? Want je verteld dat ie ook ongeschikt was?


Is inderdaad wel onduidelijk. Maar die tool werkt alleen voor oude Motorola-ontvangers.  


Is inderdaad wel onduidelijk. Maar die tool werkt alleen voor oude Motorola-ontvangers.  

Aanvraag verstuurd,zou maandag ingepland staan.De Experiabox HN 220 dreigt in te branden vrees ik,voelt in het midden erg warm en verkleurt daar geelbruinig.Lukt niet om vua de site de omruiling aan te vragen,dit tyoe staat er niet meer tussen....


Hallo @Stanny ,

De V7 is inmiddels verouderd en wordt op verzoek van de klant altijd omgewisseld voor een moderner modem. 
 

De tool die @Dennis Schreve vermeld. is daar echter niet geschikt voor. 


 

KPN is hiervoor wel gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Spreek in: ik wil een medewerker spreken)

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

@Stanny

Heb je al gebeld? 

Als het geen haast heeft, dan kan het ook via het forum. De gemiddelde reactietijd van een moderator is momenteel ongeveer vijf dagen.   

Zou dan je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier dan even een seintje wanneer dit gedaan is.

Profiel aangevuld


Dan kun je beter even bellen met 0800 - 04 02 @Stanny, en als je dan een vraag in moet spreken zeg dan: “medewerker spreken”. Laat het maar even weten of het gelukt is om de Experiabox om te ruilen voor een nieuwere versie. 


Dan kun je beter even bellen met 0800 - 04 02 @Stanny, en als je dan een vraag in moet spreken zeg dan: “medewerker spreken”. Laat het maar even weten of het gelukt is om de Experiabox om te ruilen voor een nieuwere versie. 

Het is gelukt,er was blijkbaar nogal wat overleg voor nodig.Vreemd,veiligheid zou toch prioriteit moeten hebben.Maar goed ,het wordt opgelost en dat is het belangrijkste!Bedankt aan iedereen van het forumteam!


Opgelost. Fijn weekend. Ik begreep dat de experiabox de oude gegevens over kan nemen. Gebeurt dit niet, zorg dat u even de huidige netwerknaam en wachtwoord opschrijf en die kunt instellen op de nieuwe.


Fijn weekend!